هیئت فوتبال استان اصفهان

الهویی: تیم ذوب آهن مدل بازی خوبی ارائه می دهد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی فردا به چند دلیل سخت و دشوار است، موضوع اول مدل بازی ذوب آهن است، تیم‌های تارتار با مدل به خصوصی فوتبال خوبی ارائه می‌کنند که بازی را برای حریف سخت می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی ذوب‌آهن یک طرف میدان است، نمی‌توان شاهد بازی‌های یک طرفه و پرگلی بود، باید تاکتیک‌های خود را به شکل مورد علاقه خود اجرا کنیم؛ چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

الهویی خاطرنشان کرد: نوید عاشوری و اریک باینامو محروم هستند، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده و مرتضی تبریزی را نیز در اختیار نداریم؛ از این چالش‌ها در طول فصل برای همه تیم‌ها پیش می‌آید، سعی می‌کنیم از این چالش به خوبی عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد اشتباهات داوری گفت: بهترین راه آمدن var است، در حال حاضر رویکرد ما این است که فشاری روی کادر داوری نداشته باشیم، فردا در صورت هر نتیجه‌ای از کادر داوری تشکر خواهیم کرد، داور انسان است و اشتباهات سهوی را باید به پای خطای انسانی گذاشت.

وی در مورد رأی محرومیت دو بازیکن گل‌گهر عنوان کرد: تمرکز من روی مسائل فنی است، هر صحبتی که انجام دهم غیر از غبارآلود کردن فضا نتیجه دیگری ندارد، من خودم و خانواده‌ام مورد ظلم قرار گرفتیم و دیگر نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

الهویی ادامه داد: برای پیروزی وارد زمین می‌شویم اما وظیفه داریم تا در هر پیراهنی زیبایی‌های فوتبال را به همه نشان دهیم، فوتبال می‌تواند برای دقایقی حال مردم را خوب کند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر یادآور شد: تیم خوبی در بیرون از خانه هستیم، توانایی ما در بخشی از مدل بازی دلیل این موضوع است، ذوب‌آهن هم ساختار دفاعی منظمی دارد، بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود.

یک پاسخ

  1. سلام من ابوالفضل زینلی هستم از کاشان من فوتبالیست خوبی هستم و تونستم تو این سایت به شما پیام دهم و بگم که خواهشمندم از من یک تست فوتبال بگیرید تا در یک تیم بتوانم بازی کنم خیلی ممنون میشم زنگ بزنید
    ۰۹۱۳۵۱۵۹۲۴۴