هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار: عملکرد ما در چند دیدار آینده سرنوشت سال بعد ما را رقم خواهد زد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری قبل از دیدار با گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی داریم، گل‌گهر در کورس سهمیه است، سرمایه‌گذاری خوبی داشته و نتیجه آن را هم می‌بیند.

وی تصریح کرد: بازی سختی با استقلال داشتیم، بازی قابل قبولی را با توجه به بضاعت خود انجام دادیم، گل‌‌گهر با ریسک بالا حمله می‌کند و جزو خط حمله‌های برتر لیگ هستند، ضعف آن‌ها این است که فضایی به ما خواهند داد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

تارتار تصریح کرد: هر تیمی باهوش‌تر عمل کند، نتیجه می‌گیرد، آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشتند و ما هم در خانه خوب بوده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این‌که سلیمانی در اختیار کادر پزشکی بوده است، گفت: گل‌گهر در هر پست از ۲ – ۳ بازیکن بهره می‌برد اما سعی می‌کنیم از نبود بازیکنان حریف که می‌تواند تاثیرگذار باشد، استفاده کنیم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد: صحیح نیست فشاری بر روی تیم داوری بگذاریم، ذوب‌آهن بر طبق آمار بیشترین ضرر را از داوری متحمل شده است اما برای همه داوران و داور بازی فردا آرزوی موفقیت دارم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که هدف شما در ابتدای فصل حضور در ۵ – ۶ تیم برتر جدول بود، گفت: ما از اول فصل گفتیم می‌خواهیم جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم، فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، مصدومیت‌ها به ما ضربه زد اما هنوز ۶ مسابقه باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: عملکرد ما در این مسابقات در سرنوشت ما برای فصل آینده تاثیرگذار است، بازیکنان و کادر فنی فرصت دارند تا شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.