هیئت فوتبال استان اصفهان

عابدی: جرایم سال قبل هفت برابر شده است/ ملاک ثبت فرداد بازیکنان هیئت فوتبال و سامانه فدراسیون فوتبال است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان،عباس عابدی امروز در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان که در هتل آسمان برگزار شد، اظهارداشت: از سرپرستان تیم ها درخواست می کنیم با جمع آوری اسناد و مدارک تیم ها نسبت به ثبت قراردادها در دفتر هیئت فوتبال اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که ملاک صدور ID بازیکنان ثبت در هیئت و همچنین سامانه فدراسیون فوتبال است.
وی افزود: برای انجام شکایت، می بایستی اسناد و مدارک مورد نیاز به همراه شکوائیه با ذکر دلایل موجه ارائه شود، شکایتی که صرفا حاوی چند شماره باشد نتیجه ای نخواهد داشت. برای شکایت در خصوص بازی عکس ناظر بازی نیز مورد نیاز است.
رئیس کمیته انضباطی اضافه کرد: نمایندگان هیئت های شهرستان ها موظف به حضور در مسابقات هستند تا نظارت کامل بر روند بازیها داشته باشند و تشخیص عدم برگزاری مسابقه نیز بر عهده نماینده رسمی هیئت فوتبال، داور و ناظر بازی است.
عابدی با اشاره به افزایش جرائم نسبت به سال گذشته تاکید کرد: کمیته انضباطی تلاش می کند با برگزاری جلسات مداوم و منظم در برگزاری باکیفیت و بدون حاشیه مسابقات لیگ استان کمک کند، همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جرائم سال قبل را ۷ برابر افزایش داده است و بر اساس آن اگر بازیکن و تیمی جریمه شد تا زمان پرداخت جریمه بازیکن نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند.