هیئت فوتبال استان اصفهان

فاز نخست سامانه الکترونیکی مدیریت فوتبال استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، عصر امروز در حاشیه مراسم قرعه لیگ برتر فوتبال استان اصفهان، از فاز نخست سامانه مدیریت الکترونیک فوتبال استان اصفهان به دست حسن علیزاده پیشکسوت فوتبال استان رونمایی شد.
هیئت فوتبال استان اصفهان در راستای بهره از تکنولوژی و همچنین هوشمند سازی فرایند مدریت فوتبال در سطح استان اصفهان، اقدام به مطالعه، طراحی و همچنین راه اندازی سامانه مدیریت فوتبال نمود.
در اولین گام، ضمن حقوقی سازی شخصیت هیئت فوتبال استان ، سایت این هیت توانستد نماد تجارت الکترونیک را کسب نماید.
پس از آن در ادامه مسیر توسعه دیجیتال مدیریت فوتبال استان، سامانه پرداخت الکترونیک به پرداخت نیز در فوتبال استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
در سامانه مدیریت فوتبال استان اصفهان، ضمن بررسی دقیق نیازهای روز فوتبال در حوزه دیجیتال، در بخش های آموزش، مسابقات، انضباطی و استیناف، داوران همچنین بخش مالی طراحی های دقیق بر اساس آخرین متد روز دنیا صورت گرفت.
در بخش آموزش ضمن به حداقل رساندن مراودات حضوری، عملیات های ثبت نام، پرداخت های مالی و همچنین مدریت دوره ها به صورت الکترونیکی در آمد.
در بخش مسابقات نیز، ضمن تهیه بانک اطلاعاتی مدیریت مسابقات به صورت گام به گام از حالت دستی خارج و وارد دنیای دیجیتال خواهد شد؛ همچنین کلیه مباحث مالی در بخش مسابقات نیز جهت سهولت و همچنین تسریع امر به شکل الکترونیک در خواهد آمد.
این سامانه در گام های بعدی خود کلیه کمیته ها و همچنین واحدهای هیئت فوتبال استان و شهرستانها را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد تا ضمن یکپارچه سازی مدیریت فوتبال در سطح استان، دنیای شریین و جذاب الکترونیک نیز در خانواده بزرگ فوتبال استان اصفهان جای خود را پیدا کند.