هیئت فوتبال استان اصفهان

عارفیان: استانداردهای برگزاری مسابقات استان در سطح ملی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی عارفیان مسئول واحد مسابقات پیرامون برگزاری مراسم قرعه کشی جام نقش جهان اظهار داشت: قرعه کشی فصل تازه رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان همچون فصل قبل با حضور ۱۴ تیم انجام شد.
مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: دو تیم که به مرحله اول لیگ دسته سوم کشور راه پیدا کرده بودند را در این قرعه کشی نداشتیم؛ تیمهای پیام زیدی کاشان قهرمان فصل گذشته و تیم ضربه آزاد که در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته سوم حضور داشتند.
وی تشریح کرد:خوشبختانه دو تیم دیگر جایگزین این تیمها شده اند و مسابقات با همان کیفیت مسابقات سال گذشته و به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.
وی افزود: سعی کردیم تمامی استاندارد های لیگ برتر کشور را در مسابقات استان استفاده کنیم؛ استفاده از داوران و ناظران سطح کلی از جمله اقدامات واحد مسابقات در خصوص افزایش سطح مسابقات است همچنین بر روی زمین مسابقات نیز حساسیت ویژه ای خواهیم داشت که مسابقات بر در زمین های با کیفیت انجام شود
عارفیان گفت: امیدواریم از هفته آخر مرداد ماه که زمان آغاز رقابت ها است شاهد مسابقات پرشور و هیجان انگیز در سطح فوتبال استان اصفهان باشیم.