هیئت فوتبال استان اصفهان

راه‌اندازی سیستم کنترل تاریخ تولد بازیکنان در هیئت فوتبال اصفهان

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی عارفیان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا ، درباره جام نقش‌جهان اظهار کرد: قرعه‌کشی جام نقش‌جهان شنبه، یکم مهرماه انجام شد و طبق روال ۱۴ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند و قهرمان این رویداد که از هفته آینده آغاز می‌شود، به لیگ دسته سه کشور صعود می‌کند.

وی افزود: جام نقش‌جهان مخصوص بزرگسالان است، اما جام ستارگان زنده‌رود که از سی‌ام شهریورماه آغاز شده است، در هر رده سنی این مسابقات برگزار می‌شود؛ هیئت فوتبال ۱۶ لیگ و جام را در آینده خواهد داشت که تاکنون ۱۰ جام آن آغاز شده است و بقیه آن‌ها نیز به مرور در رده‌های سنی مختلف از ۱۳ سال به بالا شروع می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال اصفهان ادامه داد: قرعه‌کشی مسابقات پیشکسوتان ۴۵ سال به بالا با شرکت ۲۰ تیم در سه گروه انجام شد و بعد از قرعه‌کشی باز هم حدود پنج تیم درخواست حضور در مسابقات را داشتند، اما دیگر امکان حضور این تیم‌ها نیست؛ برنامه هیئت فوتبال این است که به دلیل درخواست‌های زیاد مسابقاتی برای پیشکسوتان بالای ۵۵ سال هم برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی جام‌های فوتبال و فوتسال بانوان هم هفته آینده انجام می‌شود و برای بانوان نیز مسابقاتی خواهیم داشت.

عارفیان تاکید کرد: کمبودهایی در زیرساخت فوتبال اصفهان به شدت احساس می‌شود و ورزشگاه‌های فوتبال ما نیز وضعیت مطلوبی ندارد، اما تلاش خود را در دو سه سال گذشته کرده‌ایم تا بتوانیم به حد استاندارد نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: هیئت فوتبال امسال یک سیستم کنترل تاریخ تولد بازیکنان و منطبق بودن کد ملی‌ها را پایه‌گذاری کرد که خیلی از موارد و مشکلاتی که داشتیم را حل کرد؛ سامانه‌هایی هم برای عقد قرارداد به همت و پشتیبانی رئیس هیئت فوتبال استان فعال شده است.

رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال اصفهان افزود: برای برگزاری مسابقات اپلیکیشن ناظر را خواهیم داشت که به‌زودی رونمایی خواهد شد، بر این اساس علاقه‌مندان به فوتبال و این مسابقات می‌توانند اخبار بازی‌ها و نتایج آن‌ها را به‌روز در این برنامه شاهد باشند.