هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: حضور هواداران باعث افتخار من بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: شروع صحبتم از جو هواداران است، همیشه جو تاثیرگذار است و امروز هم همینطور بود، فکر می‌کنم حمایت هواداران خیلی مهم بود، از شورای تأمین، پلیس و از همه برای سازماندهی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم، بازی خوبی انجام دادند و این ساده نبود، مس تیم خوبی است و از جمله تیم‌هایی است که گل خورده کمی دارد.  بازی خیلی جدی از طرف تیم ما بود، کار بازیکنان فوق‌العاده بود، به تیم مس هم تبریک می‌‌گویم که تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با این برد کار راحت‌تری در آینده خواهید داشت، گفت: فکر نمی‌کنم، دلیل اولش این است که مس کرمان باخت و نفت مسجد سلیمان بازی خود را برد، بازی‌های ساده‌ای با تیم‌های پایین جدول نداریم چون آن‌ها می‌خواهند در لیگ بمانند.

وی در مورد کاهش تمرکز تیم در برخی از دقایق نیمه دوم گفت: فکر نمی‌کنم، مس دنبال این بود ‌که امتیاز به دست بیاورد، سعی کردیم در جلوی زمین برتری داشته باشیم، پس از این که بازی ۲ بر صفر شد، سعی کردیم در عقب زمین ثبات بیشتری داشته باشیم، مس با تغییراتی که داشت سعی کرد به مدافعان وسط نزدیک باشد.

مورایس همچنین بیان داشت: حضور هواداران باعث افتخار من بود و امیدوارم در بازی با ملوان هم این موضوع ادامه داشته باشد، من قبلا هم گفتم ما تیم گل سرسبد یا مورد علاقه نیستیم، در حالی که برای ما دو پنالتی گرفته نمی‌شود برای سایر تیم‌ها شبیه‌سازی‌ها پنالتی تشخیص داده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در مورد تیم دلخواه صحبت کردم، یک سری تیم‌های دلخواه بابت صحنه‌هایی پاداش دریافت می‌کنند؛ البته پنالتی‌ای که بازی تراکتور گرفته شد منصفانه بود ولی شبیه همان صحنه برای ما پنالتی گرفته نشد.

مورایس در پایان در مورد خطر دفاع سپاهان یادآور شد: من با ۳ دفاع بازی نکردم و ۲ دفاع وسط داشتیم، بعضی وقت‌ها به بازیکنان وظایف متفاوتی داده می‌شود و شاید در آینده با یک دفاع وسط بازی کنیم.