هیئت فوتبال استان اصفهان

ربیعی: با تمام وجود مقابل مدعیان قهرمانی ظاهر خواهیم شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی جذاب و لذت‌بخشی بود، بارها گل اول سپاهان را تمرین کرده بودیم اما متاسفانه از همان ناحیه گل خوردیم.

وی ادامه داد: چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم موقعیت داشتیم، خلق موقعیت سپاهان در نقش‌جهان طبیعی است اما ما هم توانستیم خلق موقعیت کنیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: تا زمانی که بازی یک هیج بود شانس به تساوی کشیدن بازی را داشتیم، بازیکن‌های جوانی که به بازی فرستادم، اشتباهات زیادی تحت تاثیر جو داشتند اما رامین رضاییان نورافکن و مغانلو بسیار برای سپاهان تاثیرگذار بودند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: تعدادی از بازیکنان ما در سطح خود بودند ولی بعضی هم نبودند، با تمام وجود بازی کردیم و همه این را دیدند، برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش می‌کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی قهرمان لیگ گفت: بار‌ها گفتم که با تمام وجود و اخلاص جلوی همه مدعیان بازی می‌‌کنیم، جلوی پرسپولیس ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم، لک ۲ توپ خوب برای ما گرفت، نیازمند هم ۲ توپ دیگر گرفت، هر ۳ تیم شایسته قهرمانی هستند و رقابت تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

ربیعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان داشت: اشتباهات فردی زیادی داشتیم و اجتناب‌ناپذیر بود و در انتهای فصل بیشتر صحبت خواهم کرد، توقع از ما بالا رفته است و رفسنجانی‌ها انتظار دارند ما سپاهان را در اصفهان ببریم، با تعویض‌های خود به دنبال افزایش فشار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یادآور شد: گل امید نورافکن گل استثنایی بود و این کیفیت نورافکن را نشان می‌دهد، تغییر سیستم مورایس با احترام به ایشان، تغییری در روند کار ما ایجاد نکرد، ما می‌دانستیم که با حرکات رامین رضاییان موقعیت‌هایی برای سپاهان به وجود خواهد آمد.

وی در مورد پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی امید گفت: برای تیم امید با من صحبت شد، خصوصیات من این است که جایی باشم که بتوانم تاثیرگذار باشم، الان نفرات دیگر به تیم امید بهتر کمک خواهند کرد و من هر کمکی بتوانم انجام خواهم داد.

ربیعی در مورد جایگاه مس در پایان فصل عنوان کرد: جایگاه تیم مس باید از رتبه‌ای که الان هستیم بالاتر باشد، روند ما هر سال صعودی بوده است، تیم ما به خصوص در بازی‌ های رفت و برگشت مقابل نساجی از داوری بسیار متضرر شده است.