هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: ما گل سر سبد نیستیم!

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: در مورد بازی با مس رفسنجان، در طول هفته تمام تلاش خود را کردیم تا آماده این بازی شویم و انتظارات بسیاری بر روی این بازی است چرا که بازی است که در خانه و در مقابل هواداران تیم و در برابر تیم خوب مس رفسنجان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ وقت من فکر نمی‌‌کنم که کلا کار ساده‌ای را داشته باشم، تیم حریف تیم خوبی است و فکر می‌کنم یک بازی رقابتی باشد، می‌دانیم که انتظارات از این بازی زیاد است و انتظار بازی خوبی خواهیم داشت، تمرکز ما بر روی کیفیت کار خودمان است.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص رقابت‌ تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی، بیان کرد: نمی‌توانم جواب دهم چون نمی‌توانم حدس بزنم، بازی‌های لیگ ۳۰ بازی است و تاکنون ۲۵ ‌بازی کردیم و پنج بازی یا ۱۵ امتیاز دیگر باقی‌ مانده و فقط می‌شود گفت که آخر فصل با امتیازهایی که تیم‌ها کسب کردند، کدام قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان افزود: ما گل سرسبد نیستم و بیرون از این حاشیه‌ها نیستیم چون اگر گل سرسبد بودیم در یک بازی دو پنالتی برای‌مان می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: من حرف زیادی برای گفتن ندارم چون مسؤولیت آن با فدراسیون و سازمان لیگ است، من بیشتر فکر می‌کنم در انگلیس یا لیگ آلمان از این توپ و برند استفاده می‌شود و بازی فوتبال باید جذاب باشد و نکته مثبت نیز این است که همه از این توپ استفاده می‌کنند و چون همه استفاده می‌کنند نمی‌توانیم اعتراضی داشته باشیم.

مورایس در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر رایگان شدن بلیط بازی و حضور هواداران، یادآور شد: هواداران همیشه مهم هستند و بازی خانگی بازی است که معمولا چون هواداران هستند تیم‌ها سعی دارند عملکرد خوب از خود نشان دهند و آن انرژی و حمایتی که از سوی هواداران است کمک می‌کند تا بازیکنان بتوانند برخی مشکلات را برطرف کنند.