هیئت فوتبال استان اصفهان

ربیعی: تماشاگران سپاهانی برای من قابل احترام هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان  اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان اظهار داشت: از اینکه نتوانستم در نشست خبری اصفهان شرکت کنم، عذرخواهی می‌کنم به‌دلیل اینکه ساعت نشست خبری با ساعت کلاس تحلیل و آنالیز ما همزمان بود همچنین فاصله بین محل اقامت تا محل نشست نیز بسیار بود.

وی افزود: تیم سپاهان نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، تیم بسیار خوب، منظم و دارای سرعت خوب در بازی است بنابراین فکر می‌کنم بازی فردا، بازی خوبی خواهد شد و ما هم سعی کردیم با تمرکز در بازی برای اجرای کیفیت و نظم درست از بازی و برای پیشبرد اهداف مدنظر در طول لیگ، حاضر شویم.

ربیعی ادامه داد: در حال حاضر لیگ در بالای جدول، جذابیت‌ها‌ی بسیاری را دنبال می‌کند، سه تیم برای کسب مقام قهرمانی و چند تیم نیز برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، تیم ما سعی می‌کند برای اهداف خود بجنگد و در هر بازی تلاش و پشتکار را خود بکار خواهد برد.

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به بازی تیمش در مقابل سپاهان، یادآور شد: موضوعی که برای من خیلی اهمیت دارد این است که بازیکنان بتوانند تمرکز کافی خودشان را برای اجرای کیفیتی که در ۲۵ هفته گذشته داشتیم بگذارند و بتوانیم ادامه دهیم.

وی بیان کرد: خیلی خوشحال هستم از اینکه شنیدم ورزشگاه با استقبال هواداران تیم سپاهان روبه‌رو خواهد بود و این بسیار برای من لذت‌بخش خواهد بود از این بابت که تماشاگران روح فوتبال هستند و تماشاگران سپاهان نیز برای بنده و تیم ما قابل احترام هستند.