هیئت فوتبال استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان  اصفهان، سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم، اولین چالش ما این بود که بازیکنان زیادی را نداشتیم، امین قاسمی‌نژاد هم مصدوم بود که با فداکاری به بازی آمد.

وی ادامه داد: از لحاظ فنی به غیر از چند برهه که از نظم دفاعی خارج شدیم، خوب کار کردیم، کمی بدشانس بودیم، موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم.

الهویی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات، مسؤولیت کامل شکست با من است، باید تصمیمات خود را در طول هفته گذشته بازبینی کنم و ببینم مشکل کجا بوده است، امیدوارم در ادامه تناسب بهتری بین عملکرد و نتیجه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد اعتراض زیاد تیمش به داور گفت: امروز حجم اعتراض ذوبی‌ها بسیار بیشتر بود، ذوب‌آهن بازی جوانمردانه را رعایت نکرد اما ما این کار را انجام دادیم، ما دنبال حواشی نیستیم، برد‌ها و باخت گذرا هستند.

وی ادامه داد: نقطه‌ای به مسیر نگاه نمی‌کنیم، بخش بزرگی از جامعه فوتبال با هر سوت داور اعتراض می‌کنند، گل‌گهر کمترین میزان اعتراض را دارد و بیشترین ظلم را هم متحمل می‌شویم.

الهویی تصریح کرد: به داور خسته نباشید می‌گویم، نگاه به عملکرد داور باید در طول ۹۰ دقیقه باشد نه فقط یک صحنه،‌ حتی یک پرخاشگری می‌تواند در روند تیم تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد عملکرد حسینی گفت: حسینی که وینگر راست ذوب‌آهپ بود امروز برای ما در دفاع راست بازی کرد تا بازی هجومی‌تری را به نمایش بگذاریم، در حالی که با غایبانی که داشتیم می‌توانستیم دفاعی بازی کنیم، دنبال این نیستیم که به هر روشی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد تعویض‌ها عنوان کرد: اگر توپی که برای شکاری کاشته شد، گل می‌شد یا توپ نخودکار گل می‌شد شما این نظر را نداشتید، ساعت‌ها می‌توان در خصوص تعویض‌ها صحبت کرد، یک زمان‌هایی نیاز به تغییر تاکتیک داشتیم، تیم رقیب از هر جای زمین اوت دستی می‌انداخت که قابل احترام است اما ما هم باید با این روش بازی مقابله می‌کردیم.