هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار: از هواداران ذوب آهن متشکرم که تیم مارا حمایت کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی یک طرفه‌ای بود، موقعیت‌های خوبی داشتیم، در یک صحنه هم فکر می‌کنم داور به دلیل جای‌گیری بد خود برای ما اعلام پنالتی نکرد.

وی ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم چون جانانه ما را تشویق کردند و در این برد تاثیرگذار بودند.

تارتار تصریح کرد: در اوایل نیمه دوم گل‌گهر ما را غافل‌گیر کرد اما دوباره نبض بازی را در اختیار گرفتیم و روی یکی از حملات خود به گل رسیدیم، در بعضی از صحنه‌ها هم شانس آوردیم که دروزاه تیم باز نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد برتری مقابل گل‌گهر پس از ۱۲۰۲ روز گفت: سال‌ها بود سپاهان یا مس رفسنجان را نبرده بودیم، خداروشکر می‌کنم که لطفش همیشه شامل حال ما بوده است و با تلاش کادر و بازیکنان خود به این نتایج دست یافتیم.

وی در مورد داوری بیان داشت: رحیمی‌مقدم از داوران جوان است و من خاطره بدی از او ندارم، در صحنه‌ای که بازیکن گل‌گهر اخراج نشد واقعا عصبانی شدم ولی چون اشتباه داور در نتیجه تاثیرگذار نبود و بازی را بردیم به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در پایان گفت: عرفان از بازیکنان سابق خودم در پارس جنوبی بود و برای اولین‌بار در پارس به او در لیگ برتر بازی دادم، بازیکن خوبی است و امیدوارم شرایط خوبی را دنبال کند.