هیئت فوتبال استان اصفهان

تاوارس: اگر خوش‌شانس‌ بودیم، ذوب‌آهن را می‌بردیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ادسون تاوارس، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: وقتی بازی 2 بر صفر برده به مساوی تبدیل می‌شود، خوشحال نیستم؛ قطعاً اگر 3 امتیاز را می‌گرفتیم 3 پله جایگاهمان بهتر می‌شد و از منطقه خطر فاصله می‌گرفتیم.

وی افزود: دیشب ما یکی از بازیکنان را از دست دادیم و تمام دیشب به این فکر می‌کردم که چطور با کمترین جابجایی تیم را برای بازی مهیا کنم؛ با توجه به اتفاقاتی که برای تیم رخ داد، بازیکنان سخت جنگیدند و بیش از 2درصد توان خود را در بازی گذاشتند.

تاوارس تصریح کرد: می‌توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم، توانستم یک بازیکن جوان را با تعویض معرفی کنم، بازیکنی که بعد از دومین تماس توپ گل دوم را بزند و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد تعویض‌ها گفت: زمانی که به اصفهان آمدیم خبردار شدیم یک بازیکن نمی‌تواند بازی کند، شیوه بازی را چیده بودیم و نمی‌توانستیم خود را با این تغییر هماهنگ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به بازی‌های گذشته برگردیم، از 3 بازی قبلی 50 درصد امتیازات را گرفتیم و فکر می‌کنم نتایج بدی نبوده است، برای تیمی که در یازده بازی 6 امتیاز گرفت، کسب 4 امتیاز از 3 بازی بد نیست.