هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار: با برخی بازیکنان قطعا برخورد می‌کنم/ نمی‌توان از بازی خوب نفت به راحتی گذشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار نفت آبادان اظهار داشت: قبل از بازی پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی باشد، متأسفانه در روزی که چند بازیکن همیشه خوب‌مان خیلی بد بودند، نزدیک بود بازی را از دست بدهیم ولی چند بازیکن دیگر‌مان جور بازیکنان بد را کشیدند و توانستیم بازی نتیجه 2 بر صفر که عقب بودیم را جبران کنیم.

وی ادامه داد: از چند بازیکن خیلی ناراضی هستم، اشتباهات عجیبی داشتند، تمرکز لازم را نداشتند، نزدیک نقل و انتقالات هستیم و تیم‌ها نباید با بازیکنان ما صحبت کنند و از اصول حرفه‌ای دور است، باید با باشگاه صحبت کنند.

تارتار خاطرنشان کرد: بازیکن باید روی تیم خودش تمرکز کند و در زمان نقل و انتقالات می‌تواند با باشگاه صحبت کند، از بازیکنانی که با تمرکز بازی نکردند، از آن‌ها گلایه دارم و امیدوارم زود به شرایط خوب بازگردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: خداراشکر می‌کنم که وقتی 2 بر صفر عقب بودیم، توانستیم نتیجه را برگردانیم و روند شکست ناپذیری را ادامه دهیم، با برخی بازیکنان قطعا برخورد و صحبت لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد استفاده از قریشی در خط جلو گفت: با توجه به مصدومیت باقرپسند، این کار را در تمرینات انجام داده بودیم، قریشی هم خوب کار کرد و دست ما را برای بازی‌های آینده باز کرد، قریشی روز خوبی را پشت سر گذاشت، از بازیکنانی که خوب بودند تشکر می‌کنم.

تارتار ادامه داد: از برخی بازیکنان راضی نیستم، بازیکن باید برای تیمش جان بدهد و هرچیزی دارد برای لباسی که می‌پوشد، بگذارد، به نظر من دیگران مقداری روی بازیکنان ما تأثیر گذاشتند، با توجه به عملکرد خوبشان روی آن‌ها کار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: نمی‌توانم از بازی خوب نفت آبادان به راحتی بگذرم، در بازی‌ با نساجی و استقلال به حریف موقعیت نداد، ساختار دفاعی خوبی به دست آورده‌اند، باید در بازی‌های بعدی 2 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: در این سال‌ها به جوانان بها می‌دهم، جوانان دوست دارند پیش ما بیایند و شکوفا شوند و این باعث خوشحالی ما است، هر بازیکن جوانی که لیاقت داشته باشد و تلاش کند، حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد.