هیئت فوتبال استان اصفهان

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان: به‌دنبال افزایش سطح کیفی استعدادیابی و تیم‌های پایه در فولادشهر هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت:هیئت فوتبال اصفهان در نظر دارد که فولادشهر را به یکی از مناطق پایلوت استعدادیابی و تیم‌های ردهپایه در اصفهان تبدیل کند، شهرستان لنجان در خود استعدادهای خوبی را گنجانده است که‌ می‌توان با برنامه‌ریزیصحیح آن‌ها را کشف و پرورش دهیم

به گزارش روابط عمومی‌و‌امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان دردیدار و گفتگوی مدیران ارشد هیئت فوتبال اصفهان با اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار فولادشهر اظهار داشت: شهرستان لنجان و شهر فولادشهر بنا بر موقعیت استراتژیک و استعدادهای موجود در این منطقه برای هیئت فوتبال استانو شهرستان لنجان بسیار مهم است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: رئیس هیئت شهرستان لنجان چند روز پیش به صورت رسمی در سمت خودابقا شد و شخصا از ایشان درخواست داشتم که نهایت تلاش خود را در راستای افزایش کیفیت فوتبال در این منطقه انجامدهد.

وی افزود: رابطه خوبی میان هیئت فوتبال استان و باشگاه ذوب‌آهن برقرار است، آمادگی خود را جهت برطرف کردن موانعاحتمالی در منطقه میان شهر فولادشهر و مجموعه ذوب‌آهن اعلام می‌کنیم.

طاهری تشریح کرد: هیئت فوتبال اصفهان در نظر دارد که فولادشهر را به یکی از مناطق پایلوت استعدادیابی و تیم‌های ردهپایه در اصفهان تبدیل کند، شهرستان لنجان در خود استعدادهای خوبی را گنجانده است که‌ می‌توان با برنامه‌ریزیصحیح آن‌ها را کشف و پرورش دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: زمین ماسه موجود در این شهر از کیفیت خوبی برخوردار است اما استانداردهای لازم جهتبرگزاری مسابقات را ندارد؛ امید است که با مساعدت اعضا محترم شورای شهر و شهردار فولادشهر اقدامات لازم جهتبهره‌برداری از این زمین در مسابقات کشوری صورت گیرد.

/انتهای پیام/