هیئت فوتبال استان اصفهان

دیدار مدیران هیئت فوتبال اصفهان با اعضاء شورای شهر و شهردار فولادشهر

اعضا هیئت فوتبال استان اصفهان باحضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر فولادشهر، ضمن دیدار با مدیران ارشد این شهر در خصوص مباحث مختلفرشته فوتبال در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، اعضا هیئت فوتبال استان اصفهان باحضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر فولادشهر، ضمن دیدار با مدیران ارشد این شهر در خصوص مباحث مختلفرشته فوتبال در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

«شهر فولادشهر از پتاسنیل ورزشی بالای برخوردار است»

سید نوربخش صیدایی ضمن خوش آمدگویی به مدیران هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: ورزش درشهرفولادشهر ریشه قدیمی دارد و با توجه به نیروی انسانی و استعداد موجود در منطقه می‌توان از پتانسیل آن به خوبیاستفاده کرد.

رئیس شورای شهر فولادشهر ادامه داد: قطعا در آینده نیز این جلسات ادامه دار خواهد بود؛ با توجه به اهمیت فوتبال، اینرشته نقش مهمی را در حوزه اجتماعی ایفا می‌کند، امید است که بتوانیم با همکاری‌های لازم اقدامات موثری را در شهرفولادشهر انجام دهیم.

«تعاملات فولادشهر را با ذوب‌آهن افزایش خواهیم دا‌د»

حسین ایزدی نیز اذعان داشت: شهرداری فولادشهر بنابر مسؤولیت اجتماعی خود آمادگی لازم را جهت همکاری با تمامارکان ورزش دارد؛ فولادشهر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی را در اختیار دارد که می‌توان با مدیریت صحیح آن از اینپتانسیل‌های بلاقوه به خوبی استفاده کرد.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: جلسات خوبی با مدیران ارشد کارخانه ذوب‌آهن برگزار شده است تا بتوانیم با تعاملاتبیشتری از زیرساخت موجود این مجموعه در منطقه استفاده کنیم.

«هیئت فوتبال استان به‌دنبال افزایش کیفیت فوتبال باشند»

احمدرضا مقصودی، نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت رشته‌های مختلف ورزشی و شرایط ورزشکاران در منطقه فولادشهرگفت: علی‌رقم بسترهای موجود در منطقه همچنان میزان رشد و استفاده از بسترهای ورزشی در شهر فولادشهر وضعیتبسیار خوبی ندارد.

رئیس کمسیون فرهنگی، ورزشی شورای شهر بهارستان تشریح کرد: درخواست ما از هیئت فوتبال استان اصفهان وشهرستان لنجان این است که تلاش خود را برای افزایش کیفیت این رشته در منطقه انجام دهند.