هیئت فوتبال استان اصفهان

مهدی مصطفوی سرمربی هایپرشهر:اشتباهات و تمرکز نداشتن بازیکنان باعث بهم ریختن شیرازه تیم می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان دیدار تیم‌های هایپرشهر شاهین شهر و ستارگان ورامین در هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال روز گذشته (۲۱ آبان ماه) در سالن تختی شاهین شهر برگزار و در پایان این دیدار با نتیجه ۵ بر 3 به ستارگان ورامین به پایان رسید.

مهدی مصطفوی پس از شکست تیمش در مقابل ستارگان ورامین در جمع خبرنگاران با بیان تبریک به تیم خیلی خوب ستارگان ورامین بابت این برد، اظهار کرد: ستارگان ورامین تلفیقی از بازیکنان بسیار باتجربه، کار بلد و کاردان است که توانستند به خوبی از اشتباهات ما بهره برداری کنند.

در قسمت هایی از بازی که ما سوار بازی میشویم، فشارمیاریم ولی متاسفانه باز هم اشتباهات و تمرکز نداشتن بازیکنان باعث بهم ریختن شیرازه تیم می شود.

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر با ابراز تاسف بابت بهم ریخت شرایط بازیکنانش در اوایل بازی گفت: متأسفانه در چند بازی اخیر روند تیمی ما در لحظات اول بهم میخورد؛ یک گل بد می‌خوریم که گاهی اوقات بدلیل اشتباه فردی این اتفاقات می افتد و درنهایت باعث می شود سازمان تیمی ما را بهم می ریزد. شاید باتوجه به شرایطی که در لحظه داشتیم نتوانستیم در چیدمان و یارگیری اولیه متأسفانه خوب عمل کنیم.

وی ادامه داد: مشکلاتی در تیم ما وجود دارد که بهرحال دامن گیر خیلی از تیم های فوتسال است. مشکلات مالی روی تیم ما تاثیر گذاشته و ذهن بازیکن دائما درگیر اینگونه مسائل است. بازیکنانم تمرکز لازم را ندارد. مشکلات عدیده همدلی را تیم ما گرفته و ماحصل آن هم شد این چیزی که در شرایط ۴۰ دقیقه ی بازی می‌بینیم. در قسمت هایی از بازی که ما سوار بازی میشویم، فشار میاریم ولی متاسفانه باز هم اشتباهات و تمرکز نداشتن بازیکنان باعث بهم ریختن شیرازه تیم می شود.