هیئت فوتبال استان اصفهان

شهرآورد بانوان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان عرصه رقابت تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در تنها شهرآورد لیگ برتر بانوان است.

در این دیدار که از ساعت 10 صبح جمعه 24 آبان ماه در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن برگزار می‌شود، 2 تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در همسایگی یکدیگر در رده‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

سپاهان و ذوب‌آهن در این فصل هنوز انتظارها را برآورده نکرده‌اند؛ به خصوص سپاهان که در فصول گذشته همواره جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی بوده است.

زردپوشان با 8 امتیاز حاصل از 2 پیروزی 2 تساوی و یک شکست در رده ششم جدول رده‌بندی جای دارند. هرچند شاگردان بیان محمودی هفته گذشته شهرداری سیرجان مدعی را در اصفهان با تساوی 3 بر 3 متوقف کردند اما برای جبران فاصله 7 امتیازی خود با صدر جدول باید زودتر دست به کار شوند.

ذوب‌آهن نیز پس از تغییرات گسترده در این فصل با تیمی تقریباً جوان پا به مسابقات گذاشته و 2 پیروزی و 3 شکست آنها را با 6 امتیاز فعلاً روی پله هفتم جدول رده‌بندی نشانده است.

ذوب‌آهن هفته گذشته مهمان شهرداری بم بود که با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

ذوبی‌ها در صورت پیروزی برابر سپاهان در شهرآورد اصفهان می‌توانند جای این تیم را در رده ششم جدول رده‌بندی بگیرند. صعود سپاهان در جدول در صورت پیروزی در شهرآورد بستگی به نتایج سایر تیم‌ها دارد.

تساوی در این مسابقه به کار هیچ‌یک از 2 تیم نمی‌آید و باید دید نتیجه این دیدار در نهایت چه خواهد شد.