مورایس: انتظار من از بازی فردا ۳ امتیاز است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند؛ حضور این همه خبرنگار من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداخت.

وی افزود: این بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا است. فردا یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود داریم که انتظار ۳ امتیاز را از این بازی داریم.

مورایس درباره سطح مسابقات تصریح کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار  می‌شود؛ تیم‌ها همه باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته در مسابقات به کار می‌رود. تنها مشکلی که داشتیم اندکی محدودیت دسترسی به ویدیوی بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود.

سرمربی سپاهان با اشاره به شرایط تیم تاجیکستانی گفت: تاجیکستان تیم ملی خوبی دارد و حریف ما بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان لژیونری دارد که در تیم ما نیز از این کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم فردا در نورد تیم حریف چه کار خواهیم کرد زیرا این موضوع به تمرکز تیم‌ها بر می‌گردد، فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر خواهد بود.

مورایس: در پاسخ به سوالی که آیا حنانوف اطلاعاتی در مورد استقلال تاجیکستان به سپاهان داده است یا خیر گفت: بله ولی چشمان حنانوف، چشمان من نیست!