مورایس؛ مشکل شما را با هنانوف متوجه نمی‌شوم/ هدف از این هجمه پایین آوردن سپاهان است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (پنجشنبه پنجم مهر) در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور در چارچوب دیدار هفته ششم لیگ‌برتر ایران اظهار کرد: بگویم این بازی یک بازی جدید، کلاسیک، خوب و یکی از دیدارهای جذاب لیگ است، امیدوارم هوادارن‌مان بتوانند جو ورزشگاه را با توجه با اینکه این دیدار در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود حفظ کنند.

 

وی افزود: نظری راجع‌به نظرات مربیان دیگر ندارم و تنها برای آن‌ها احترام قائل می‌شوم. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم.

 

سرمربی تیم سپاهان در ارتباط با محرومیت هواداران سپاهان گفت: با اینکه در رابطه با محرومیت ۷۵ درصدی هواداران در این دیدار نظر دارم، اما ترجیح می‌دهم به این رای احترام بگذارم، بهتر بود که تنها هواداری که مرتکب اشتباه شده جریمه می‌شد و دیگران از این موضوع آسیب نمی‌دیدند.

 

وی در مورد از دست دادن توپ توسط بازیکنان سپاهان در بازیهای اخیر ، خاطرنشان کرد: در مورد لحظاتی که بازیکنان توپ از دست می‌دهند باید بگویم لحظاتی وجود دارد که بازیکنان تمرکز کافی دارند و گاهی برعکس، اما مطمئن باشید همه برای عملکرد خوب تیم تلاش می‌کنند؛ باید بگذاریم به مرور این موضوع حل شوند و نمی‌توانیم که با فشار روی بازیکنان این مشکل را حل کنیم.

 

مورایس تاکید کرد: امروز مربی سپاهان هستم و باید از تیمم و مردم اصفهان دفاع کنم، اما با روش‌های مختلف به این موضوع نگاه می‌کنیم؛ ما یادگرفته‌ایم که احترام بگذاریم و به نظرات احترام می‌گذارم و در عین حال به حواشی کاری ندارم و تمرکزم را روی کارم می‌گذارم، این فوتبال است.

وی تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و یازده بازیکن داریم و هر نیازی که داشته باشیم می‌توانیم از بازیکنان استفاده کنیم، این فوتبال است. بازیکنان براساس عملکردی که انجام می‌دهند و شرایطی که در تمرین دارند در بازی استفاده می‌شوند، من با هیچ‌کدام از بازیکنان مشکلی ندارم. بازیکنان زمانی که توپ ندارند همه مدافع هستند و زمانی که توپ دارند همه مهاجم. بهتر بود از علت بازی نکردن گودرزی و کامارا سوال می کردید، عملکرد آریا یوسفی از محمد گودرزی بهتر است و کامارا تازه به ما اضافه شده است و نیاز به فرصت دارد. نظرات متفاوت است.

 

وی تشریح کرد: هواداران شوق زیادی برای استفاده از همه بازیکنان دارند، ما اینجا هستیم که از بهترین‌ها استفاده کنیم؛ آریا یوسفی بازیکن خوبی است و فضای خوبی به ما می‌دهد، وی ابتدای حضور به عنوان وینگر بازی می‌کرد، اما ما دفاع را به او آموزش دادیم و امروزه آریا یوسفی می‌تواند در چهار پست بازی کند

تفاوت سنی آریا یوسفی و صالح حردانی دو یا سه سال است و من با توجه به نظرات به همه و احترام به آن‌ها، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.

 

مورایس ادامه داد: مشکلتان را با هنانوف متوجه نمی‌شوم، وی بازیکن بسیار حرفه‌ای است و درمورد این موضوعات نباید در نشست‌خبری‌ها سوال پرسیده شود، چرا که باعث می‌شود من از ایده‌هایم پیش از دیدار بگویم و حریف را آگاه کنم، او هم‌سن آریا یوسفی است و جزو یازده بازیکن برتر تیم ملی تاجیکستان و دفاع وسط این تیم است و هنوز جوان و کم‌تجربه است، اما عملکرد خوبی دارد.

وی گفت: ما باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم تا اینکه به سمت یک بازیکن هجوم ببریم، یاسین سلمانی در یک تیم دیگر حضور دارد، اما بازی نمی‌کند و کسی علت آن را جویا نمی‌شود. علت این هجمه‌ها را متوجه نمی‌شوم و تنها دلیل آن می‌تواند برای پایین کشیدن ما باشد.