به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین اظهار داشت: این مسابقه یک بازی رقابتی دیگر مقابل تیم باانرژی شمس‌آذر بود و حیف شد که از همه موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

 

وی ادامه داد: بابت پیشرفتی که نشان دادیم خوشحال هستیم و از هواداران که برای حمایت از تیم از اصفهان آمدند تشکر می‌کنم، چراکه می‌توانیم با این هواداران رو به جلو برویم.

 

مورایس در پاسخ به سئوالی درمورد زمان حضور دیگر بازیکنان سپاهان گفت: امیدوارم در بازی بعدی بازیکنان بیشتری در دسترس داشته باشیم و باشگاه پیگیر است.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص VAR عنوان داشت: امیدوارم نتیجه عادلانه بوده باشد، انسان هستیم و در صورت نیاز از دستگاه‌ها استفاده کند، در بازی داوران در همه لحظات نمی‌توانند از VAR استفاده کنند، بودن VAR خیلی مهم است، همین که مردم حس کنند بازی‌ها عادلانه است، مهم است.

 

مورایس در مورد نظر دقیقی مبنی بر اتلاف وقت سپاهانی‌ها گفت: اگر این اعتقاد و نظرات آنهاست، به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی در اراک تصریح کرد: زمین خیلی خوب بود و خوشحالم در این زمین بازی کردیم، از افرادی که حواسشان به این چمن هست و باشگاه که زمینه استفاده از این زمین را فراهم کرد، تشکر می‌کنم؛ از آلومینیوم بابت همکاری و در اختیار گذاشتن زمین تشکر می‌کنم، مطمئن باشید با توجه به این همراهی و کمک، هرموقع بتوانم به آن‌ها کمک می‌کنم.