هیئت فوتبال استان اصفهان

صالحی: عملکرد داوران اصفهانی در کشور موفقیت آمیز بوده است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، احمد صالحی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص وضعیت داوران استان، اظهارکرد: با توجه به نامه ارسالی از سوی فدراسیون از فروردین ماه سال‌جاری با برنامه ریزی که داشتیم تمرینات داوران در رشته های فوتبال ساحلی و فوتسال آغاز کردیم و خوشبختانه با توجه به تمرینات خوب و مستمری که داشتیم و موفقیت داوران در تست های بدنی و دانش افزایی در کلاس کشوری نیز که برگزار شد عملکرد خوبی داشته باشند.

وی افزود: در بخش فوتبال ساحلی ۴ داور به همراه ۲ ناظر حضور داشتند که با شروع لیگ نیز از آنها استفاده شده است. در بخش فوتسال نیز ۴ داور اصفهانی توانستند تست های آمادگی جسمانی خود را به خوبی پشت سر بگذارند، داورانی که فصل گذشته عملکرد موفقی داشتند و علی حفیظی نیز از اصفهان برترین داور لیگ برتر فصل گذشته فوتسال کشور معرفی شد.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص بانوان نیز گفت: در بحش بانوان نیز همچون سنوات قبل برنامه ریزی خوبی برای تمرینات صورت گرفته، در فوتبال ساحلی ۴ داور و در فوتسال ۸ داور سهمیه کشوری داریم که البته تمام تلاش ما بر این است که افزایش سهمیه داشته باشیم و بر اساس برنامه قرار است دوره‌های بخش بانوان نیز اواخر تیرماه برگزار شود که امیدواریم نمایندگان ما در بخش داوری بانوان عملکرد موفقی داشته باشند.

وی زمان تست استانی داوران فوتبال مردان و زنان را اواخر تیرماه یا ابتدای مرداد ماه اعلام کرد و افزود: بر اساس موفقیت داوران در دو بخش تست بدنی و دانش افزایی نمایندگان خود را به فدراسیون معرفی می کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: نکته مهمی که امسال نیز با جدیت آن را پیگیری می کنیم حمایت از داوران جوانی است که عملکرد خوبی در لیگ های استانی داشتند که در صورت موفقیت در تست های استانی و افزایش سهمیه به فدراسیون معرفی خواهندشد. هدف ما و هیت ارتقای داوران استان و حضور بیشتر در قاب‌های کشوری است.