مورایس: نیمه نهایی خود یک فینال است/ سوپرایز جام ملت‌ها قهرمانی تیمی غیر از مدعیان است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، اظهارکرد:

این آخرین کنفرانس خبری این فصل در اصفهان و سپاسگزارم بابت زحمات شما. در مورد بازی می توان گفت که خوش شانس بودیم که بازی نیمه نهایی را در خانه بازی می کنیم و در برابر یک تیم خیلی خوب بازی می کنیم و برای شکست آنها باید بهتر از آنها بازی کنیم.

وی افزود: می دانید که فصل ثبات نداشت و بالا و پایین زیادی داشت و برای آن که یک تیم باشیم سخت بود و به همین دلیل هم بازیکنان می دانند که فردا نیمه نهایی است، اما همانند فینال است و یک تیم در فینال است و برنده این بازی به فینال می رود پس چاره ای نداریم جز فکر کردن به پیروزی در این بازی.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بیایید امیدوار باشیم که فردا بازیکنان تیم در بالاترین حد و توان خود باشند. چرا که اخیرا رفتاری که باید داشته باشند ساده نبود. ولی بازی است که به بهترین نحوه آماده آن شده ایم. یک تیم دیگر از خودمان که آنها هم افت و خیر داشتند و آن تیم هواداری است. این بالا و پایین ها یک مسئول دارد که من مسئولیت آن را دارم و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

 

وی در خصوص حضور بازیکنان تیم در اردوی تیم ملی و بحث ریکاوری آنها، خاطرنشان کرد: در کل فصل این شرایط بوده است و به آن عادت کرده ایم و تنها امید نورافکن در کل این بازی زمان بیشتری در بازی بود که سعی کرده ایم ریکاوری خوبی داشته باشند.

مورایس همچنین در جورد اسامی تیم ملی و عدم حضور برخی از بازیکنان خوب سپاهان در تیم ملی اظهارکرد: در مورد فرشاد احمدزاده و میلاد زکی پور صحبتی نمی کنم، اما در مورد رامین رضائیان ناراحت شدم؛ چرا که در آخرین بازی قبل از اعلام اسامی یکی از بهترین عملکردهای خود را داشت و هتریک داشت و رامین بازیکن بسیار خوبی است و هر بازیکنی می داند که باید به سرمربی و تصمیمات آنها احترام بگذارد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که فساد در فوتبال و احتمال اینکه می توانست در نتایج سپاهان تاثیرگذار بوده یا خیر؟ گفت: نمی توانم در مورد این مساله چیزی بگویم، اما خوشحالم که نهادهای نظارتی کشور وارد این قضیه شده اند.

 

وی افزود: در تمامی کشورها این مساله وجود آورد، اما عدالت چیزی است که مردم آن را دوست دارند و این که مسئولان کشور به دنبال برقراری عدالت هستند خوب است.

سرمربی تیم سپاهان در ارتباط با هواداران و اینکه آیا منتظر سوپرایز است یا خیر، اظهارکرد: نه من دیگر در فوتبال ایران سوپرایز نمی شوم، اینقدر من در این مدت سوپرایز شدم که عادت کرده ام. هم سوپرایز منفی داریم و هم مثبت که امیدوارم فردا از نوع مثبت باشد.

وی در مورد پیش بینی جام ملت‌های اروپا و نتیجه ای که کشورش پرتغال خواهد گرفت، گفت: آرزو می کنم که تیم ملی پرتغال که تیم خوبی است قهرمان شود، اما موضوع این است که باید روی تیم بودن خود تمرکز کنند مثل موضوعی که برای ما رخ داد و این که ستاره باید به صورت یک تیم باشند البته تیم های خوب دیگری مثل انگلیس، فرانسه،اسپانیا و آلمان هستند. اما آنچه که هست این است که یک جام ملت‌های جذاب خواهیم داشت، سوپرایز این است که تیمی غیر از مدعیان قهرمان شود.