هتریک رامین، سپاهان پرگل فصل را به پایان برد/ شهریار مغانلو آقای گل شد

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی این فصل از لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان شمس‌آذر قزوین بود، دیداری که در پایان با برتری طلایی پوشان به پایان رسید.

ترکیب تیم سپاهان:

پیام نیازمند، برایان دابو، رامین رضاییان( شهریار مغانلو) ، کاوه رضایی(عباس حبیبی)، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن( علی احمدی)، علی‌اصغر اعرابی ( محمدجواد حسین نژاد)، محمد دانشگر، رضا شکاری و سیاوش یزدانی

سرمربی: ژوزه مورایس

در نیمه نخست سپاهان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و رامین رضاییان ۲ بار و علی‌اصغر اعرابی یک بار موفق یه گلزنی شدند تا این نیمه با برتری ۳ بر صفر سپاهان به پایان برسد.

شاگردان مورایس در نیمه دوم خیلی زود توسط رامین رضاییان به گل رسیدند؛ اما موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند، شمس‌آذر نیز یکی از گل‌ها را جبران کرد تا بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان برسد.

به این ترتیب سپاهان در پایان لیگ برتر با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.در جدولگلزنان نیز شهریار مغانلو در پایان این فصل از رقابتها با ۱۶ گل زده آقای گل لیگ شد و رحمان جعفری و رضا اسدی با ۱۰ گل در رده های بعدی قرار گرفتند.