ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: نیم فصل دوم دستم خالی بود/من نیز حامی شفاف سازی هستم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب دیدار هفته بیست‌ونهم لیگ برتر ایران اظهار کرد: تیم صنعت‌نفت آبادان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و به همین دلیل بازی دشواری خواهد بود، از لحاظ انگیزشی، انگیزه دو تیم کاملاً متفاوت خواهد بود. یه بازیکنانم گفته ام که خود را آماده این دیدار کنند، آنها باید خود را از لحاظ ذهنی از هر آنچه در کل لیگ‌برتر گذشته خالی کنند و امیدوارم بتوانیم با امتیاز کامل از این دیدار خارج شویم.

وی افزود: حضور من در باشگاه ذوب‌آهن جزو مواردی است که باید دو بازی باقی مانده لیگ انجام شود تا پس از آن با تحلیل‌هایی که انجام می‌دهیم هدف‌گذاری‌ها انجام شود و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: در رابطه با اتفاقات فساد سکوت را ادامه می‌دادم، اما اکنون نظرم را می‌گویم، چرا که حس می‌کنم اکنون نیاز است. فکر می‌کنم که من مسئول فنی هر تیمی بودم و زمانی که هدایت تیم مس رفسنجان در دست من بود، از نظرم پروژه درست و شفافی بود. اکنون اتفاقاتی افتاده است که باید آن را به مسئولان خود بسپاریم، من حامی شفاف‌سازی هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهد داد، اما در این ادعاها به‌طور معمول بزرگ‌نمایی انجام می‌شود و من دوست ندارم با آبروی کسی بازی کنم، توصیه‌ام این است که مردم به راحتی قضاوت نکنند، صبر و زمان بهترین تصمیم است.

وی تصریح کرد: موافق هستم که در پنج یا شش بازی اخیر بازی‌های‌مان با تیم‌های پایین جدولی بود، ما هفته گذشته در اهواز برای کسب سه امتیاز رفته بودیم، چرا که برای خودمان اهدافی داریم؛ نمی‌توانم کتمان کنم که تیم فولاد در بازی قبل احساس بازی مرگ و زندگی داشتند و با آن حس بازی می‌کردند، ما به‌طور قطع برای کسب سه امتیاز بازی فردا بازی خواهیم کرد، بازی سختی خواهد بود و برای آن‌ها پیام می‌فرستم که خودشان را از لحاظ ذهنی و جسمی برای بازی فردا آماده کنند.

ربیعی عنوان کرد: فوتبال و برخی تیم‌ها برای شهرهایشان نمادی است که مردم با آن زندگی می‌کنند، در این موارد رابطه احساسی میان افراد حاضر در آن تیم‌ها و مردم برقرار می‌شود، از نتایج نیم‌فصل دوم راضی نیستم و از هواداران نیز معذرت‌خواهی می‌کنم، اما در نیم‌فصل دوم دست خالی بودم، چرا که پنج بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم؛ همه برای نقل‌وانتقالات خوب زحمت کشیدند، اما بضاعت ما همین بود. من هم از نتایج نیم‌فصل دوم راضی تا این لحظه راضی نیستم، اما در بسیاری از بازی‌ها حق‌مان شکست نبود، اما نتایج را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم که برای مردم عزیز و باشگاه ذوب‌آهن اتفاقات خوب رخ دهد، با اراده قوی، از صمیم قلب برای هواداران و مردمی که اینجا بودند احترام قائل هستم و دوست دارم که همیشه آن‌ها را شاد ببینم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بازی‌های قبلی ما را مرور کنید، تصمیمات داوری روی آن تأثیرگذار بوده است، اما به‌هرحال اشتباه رخ داده است.

وی بیان کرد: محرومی را برای بازی فردا نداریم، اما دو نفر بازیکن مصدوم داریم که یکی از آن‌ها شایان مصلح است که تا ظهر فردا شرایط وی برای حضور داشتن یا نداشتن در بازی فردا مشخص می‌شود.

ربیعی تاکید کرد: خواهش می‌کنم که به راحتی افراد را قضاوت نکنیم یا اتهامی نزنیم تا مشکلاتی برای کسی پیش نیاید، تا تکلیف نهایی هر موضوع آبروی افراد را حفظ کنیم.