هیئت فوتبال استان اصفهان

مربی تیم ذوب‌آهن: نساجی انگیزه های زیادی برای برد دارد/ هدف ما فوتبال باکیفیت است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان ، ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران، با توجه به شرایطی که نساجی در جدول دارد انگیزه های زیادی برای گرفتن امتیاز این بازی دارند، در دیگر سوی میدان هم ما انگیزه های خود را داریم که از نظر ذهنی و جسمی سعی کردیم آنها را آماده این بازی کنیم.
وی افزود: چند بازیکن محروم و مصدوم داریم، اما سعی کردیم تیم رابا همین شرایط آماده بازی کنیم.با توجه به شرایط، فردا روز جوانان تیم خواهد بود وفرصت بیشتری به انها خواهیم داد. چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند، امیدوارم اگر فرصت بازی به آنها برسد، عملکرد و نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با یک بازی خوب بتوانیم پیروز این میدان باشیم.
مربی تیم ذوب آهن در خصوص تیم نساجی تصریح کرد: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشته، البته ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم و در چند هفته اخیر بازی خوبی که داشتیم همراه با پیروزی بوده که امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوبی که انجام می دهیم نتیجه بگیریم.
وی ادامه داد: در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی انجام دهیم. هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.
صادقی خاطرنشان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پنالتی کشیده می‌شود، دیگر مربی نمی تواتد کاری انجام داده و تاثیر گذار باشد و تنها به تیم ما مربوط نمی شود و همه تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.