هیئت فوتبال استان اصفهان

ربیعی: مصدومیت ها در روند کاری تیم تاثیرگذار بود/ نگاه منطقی به نقل و انتقالات داسته باشیم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، اظهار کرد: استقلال خوزستان جزو تیم‌های خوب لیگ است، قضاوت واقع‌بینانه ما نباید درباره عملکرد و کیفیت آن‌ها بر اساس رتبه جدول باشد. با اضافه شدن چند بازیکن خارجی نیز تقویت شده‌اند. ۴ بازی‌ اخیر انها را دیده ام که رشد کیفی در آن مشهود است.

وی افزود: بازی سختی خواهد بود و سعی کردیم پس از بازی با هوادار خودمان را مهیا کنیم. امیدوارم ۳ امتیاز کامل را بگیریم. می‌دانم کار سختی در پیش داریم، اما با هماهنگی و تدبیر درست و خواستن بازیکنان از این بازی سربلند بیرون می‌آییم.

سرمربی با تایید وجود سندروم مصدومیت در ذوب‌آهن، تصریح کرد: خطای انسانی در این موضوع کم است. واقع‌بینانه باید در نظر بگیریم که ۳ تا از اصلی‌ترین آن‌ها در جریان بازی و برخورد بازیکنان به وجود آمده است که خیلی در روند ما تاثیرگذار بود. توجیه نیست ولی افراد تاثیرگذار ما بودند. خودمان هم در حال جست‌وجو دلیل آن هستیم. به هر حال محدودیت بازیکن داریم که در نیم‌فصل دوم موضوع محرومیت‌ها هم به آن اضافه شد.

وی در خصوص نقل‌و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: باید نگاه صحیح و منطقی به نقل‌وانتقالات نیم‌فصل داشته باشیم، زیرا با انباری از پول هم چیزی که در دسترس داریم، کم است. بودجه مصوبی هم نداشتیم که کارمان را سخت‌تر کرد.با مانده قرارداد بازیکنان جدا شده توانستیم استفاده کنیم. رقابت در نقل‌وانتقالات زمستانه بسیار سخت‌تر است و یک جاهایی واقعا زورمان نرسید. بازیکنان جوانی و باتجربه گرفتیم.

ربیعی در توضیح عصبانیتش روی نیمکت، گفت: دو مرتبه به اصطلاح به بازیکنم گیر دادم. شاید این رفتار را تایید نمی‌کنم و از شخصیت خودم دور است. هر دو مورد به دلیل اعتراض بازیکن به داور بود و به عقیده من بازیکن حق اعتراض به داور را ندارد. اگر اعتراضی باشد اول باشگاه و بعد کادر فنی انجام می‌دهند. بازیکن در تیمی که محدودیت در بازیکن دارد نباید با بحث با داور خود را از تیم بگیرد.

وی اضافه کرد: بازیکنانم تاثیرگذار هستند و باید تجربیاتشان را در این تیم به کار ببرند. به نظر من درد نبود var است و زمانی حل می‌شود که تمام ورزشگاه‌ها مجهز شوند تا فشار بر تیم‌ها و داوری کم شده و عدالت فوتبالی اجرا شود. با این حال عذرخواهی میکنم.

ربیعی تصریح کرد: حضورم در اصفهان و ذوب‌آهن باعث افتخار است. از روز اول خواستم باور جدیدی ایجاد کنم و تا حدودی هم فکر کنم این کار را کردم. تیمی بود که یک سال و نیم برد خارج خانه نداشته ولی اکنون بهترین تیم بیرون از خانه است. به موازات در خانه نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.