صعود تیم های پالایش نفت و رعدپدافند به جمع ۸ تیم لیگ دسته یک فوتسال

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، تیم‌های پدافند اصفهان به جمع هشت تیم مرحبه بعدی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور راه یافتند.

در رقابت‌های امروز(پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه) در گروه اول در تیم مقاومت شهید یونسی‌فر یزد و شهروند ساری به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

هیئت دلسوختگان اهل بیت (ع) قم با نتیجه ۵ بر۲ آیندگان پارسه امیدیه را شکست داد و بلزی تیم های مقاومت تنکابن و شهدای مدافع حرم علی‌آباد کتول نیز لغو شد، ضمن اینکه تیم بارمان خمینی شهر استراحت داشت.

در جدول این گروه تیم های مقاومت شهید یونسی فرد ۲۵ امتیاز، دلسوختگان قم ۲۳ امتیاز و بارمان خمینی شهر ۱۹ امتیازی هستند.

در گروه دوم، تیم جنگی مشهد با نتیجه نزدیک ۳ بر۲ جوادالائمه شهرکرد را شکست داد و موبایل سعید۲ بر یک برابر نفت امیدیه به پیروزی رسید و تیم های

ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال علی‌آباد کتول و پاس تهران استراحت داشتند. در جدول این گروه نیز تیم های جنگی مشهد (۲۰ امتیاز)، پاس تهران (۱۸ امتیاز) و ماهوت علی آباد (۱۷ امتیاز) در رده های اول تا سوم هستند.

در گروه سوم مسابقات لیگ دسته یک مقاومت تهران ۲ بر یک مقابل پاویون شمس مشهد به پیروزی دست یافت.

سیمین کک شاهرود با نتیجه ۲ بر یک برابر رعد پدافند هوایی اصفهان شکست خورد و تیم های پرندبنه زرندیه (تن تاک تهران) و فولاد بوتیا ایرانیان کرمان استراحت داشتند.

در این گروه نیز تیم های سیمین کک (۱۹ امتیاز) ، رعد پدافند (۱۹ امتیاز) و فولاد بوتیا (۱۸ امتیاز) اول تا یون هستند.

در مسابقات گروه چهارم تیم مشیر قهرمان دالکی بوشهر با ۳ گل مغلوب پالایش نفت اصفهان شد، استوناوند گرمسار با نتیجه ۴ بریک برابر کسری گرمدره به پیروزی رسید و فولاد هرمزگان ۲ برابر نتیجه را به تیم پترو نیروسازان سپنتا تهران

عقاب نیرو هوایی تبریز نیز امروز استراحت داشت.

در گروه چهارم تیم های فولاد با ۲۹ امتیاز، پالایش نفت با ۲۳ امتیاز و هلدینگ استوناوند با ۲۳ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.