هیئت فوتبال استان اصفهان

هفته بیست و سوم جام نقش جهان| از پیچده شدن معادلات پایین جدولی ها تا واضح تر شدن چهره قهرمان

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، پرونده هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان «جام نقش جهان» در طی ۲ روز و با برگزاری ۶ دیدار بسته شد.
در روز نخست (یکشنبه) تیم آرتام ورزش در بهارستان میزبان تیم ذوب آهن ب بود؛ این دیدار با کامبک آرتامی ها همراه بود و با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.
ون پارس نقش جهان که در کورس قهرمانی همچنان درحال جنگ است، در این هفته میزبان تیم سلحشور لنجان بود، ون پارسی ها با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود عبور کردند تا همچنان جایگاه خود را در میان بالا نشینان جدول حفظ کنند.
تیم پسران آفتاب برخوار که در هفته های باقی مانده به دنبال روزنه امید جهت بقا در لیگ برتر را دارد به مصاف ‌پیام نوین اشترجان رفت، اما این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پیام نوین به پایان رسید تا اما و اگر های پایین جدولی ها بیشتر شود.
دیگر نماینده لنجان در جام نقش جهان نیز تساوی مهمی را به نفع رقبا رقم زد؛ دیدار دوتیم سپهر فولاد و تاراز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا فاصله تیم های میانه جدولی کمتر شود.
در دیگر دیدار این هفته تیم صدرنشین تارافولاد میهمان تیم متین مغناطیس بود و با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری رسید؛ تارافولادی ها با این نتیجه همچنان در صدر جدول باقی مانده و خود را به مقام قهرمانی در جام نقش جهان نزدیک تر کردند.
در آخرین دیدار هفته نیز تیم تربیت دیزیچه به تساوی شیرین یک بر یک مقابل پالایش نفت بالا نشین دست یافت، پالایش نفت با این تساوی فاصله بیشتری از ون پارس در جدول گرفت.