هیئت فوتبال استان اصفهان

هفته شانزدهم جام نقش جهان | بازی بزرگ هفته برنده نداشت

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر بزرگسالان استان «جام نقش جهان» در طی سه روز و با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

در روز چهارشنبه ذوب آهن ب در اصفهان میزبان سلحشور لنجان بود؛ سلحشوری ها که لقب استاد تساوی را در لیگ جاری به خود اختصاص داده اند، با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل میزبان خود به تساوی رسیدند تا به هشتمین تک امتیاز خود دست یابند.

آرتام ورزش نیز روز چهارشنبه میزبان تربیت دیزیچه قعر جدولی بود و به نتیجه بهتری از تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود دست نیافت.

در روز پنجشنبه، ماهان نقش جهان میزبان تارا فولاد چرمهین بود؛ تارا فولاد که بدون سر و صدا خود را به صدر رساند بود، با نتیجه ۲ بر یک مقابل میزبان خود به برتری رسید تا جایگاه خود را در صدر محکم تر کند.

ون پارس نقش جهان در هفته شانزدهم به مصاف تیم متین مغناطیس رفت، ون پارس با برتری ۲ بر یک مقابل حریف خود، در جنگ صدرنشینان باقی ماند و سایه به سایه به دنبال تارا برای گرفتن صدرجدول تلاش میکند.

دیگر لنجانی جام نقش جهان، یعنی تیم سپهر فولاد در این هفته میزبان تیم پسران افتاب برخوار قعر نشین بود، سپهر فولاد با برتری پر گل ۳ بر یک از سد حریف خود عبور کرد. 

در دیدار حساس ترین دیدار هفته شانزدهم، تاراز چادگان میزبان پالایش نفت اصفهان بود؛ دیدار حساس هفته برنده ای نداشت و بدون گل با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

با این تساوی معادلات بالای جدول پیچیده تر شد تا تلاش تیم ها برای صدرنشینی به اوج خود برسد.

نتایج کامل هفته شانزدهم به شرح زیر است: