حسینی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان: سپاهان بهترین تیم ایران است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: از اینکه دوباره در اصفهانم خوشحالم، شهری که از آن خاطرات خوب و بد زیاد دارم. بازی بسیار سخت و مشکلی مقابل سپاهان داریم. سپاهان، بهترین تیم ایران است، تیمی که از هر جهت نمونه و فوق العاده‌ای دارد.
وی افزود: این حق سپاهان است که در صدر جدول باشند و این مسأله البته کار را برای ما سخت کرده، امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم.
وی در خصوص غایبان تیمش عنوان کرد: ما مثل برخی از تیم ما آنقدر بازیکن نداریم و محدودیت‌های خودمان را داریم، سعی می‌کنیم جایگزین‌های خوبی را به زمین بفرستیم. باید در دفاع و حمله تعادل را رعایت کنیم، کار در دفاع کار راحت تر و در حمله سخت‌تر است. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: سپاهان و آلومینیوم هیچ کدام تیم های گذشته نیستند، مسائل آماری هیچ ربطی ندارد. سپاهان مسیر تکاملی خوبی داشته و مربی خوب آنها هم تیم را تکمیل کرده است و شرایط خوبی پیدا کردند. امیدوارم در زمین فوتبال خوبی ببینیم و نتیجه فوتبالی رقم بخورد.
وی تصریح کرد: امسال ۱۶، ۱۷ بازیکن از تیم ما جدا شدند و البته بودجه‌ تیم ما هم تعدیل شد. این مساله محدودیت نقل و انتقالات را برای ما سخت کرد و باید از همین بازیکنان استفاده کنیم. همیشه در بدترین شرایط کار می کنیم، با میدان دادن به بازیکنان ضرر نمی‌کنیم، در نیم فصل نمی‌شود بازیکن خوبی گرفت، مگر این که استثنا پیدا کنیم و باید با همین شرایط ادامه دهیم.
حسینی در خصوص وحید کاظمی، داور بازی فردا مقابل سپاهان، گفت: فصل گذشته همراه با پیکان به اصفهان آمدیم و ایشان اشتباهات زیادی داشت. امیدوارم فردا قضاوت عادلانه و خوبی داشته باشد. سپاهان نیاز به هیچ کمکی ندارد و بهترین تیم ایران است. امیدوارم با قضاوت خوب و دور از حاشیه نتیجه تعیین شود.
وی با بیان اینکه تنها جایی که هواداران را محروم می‌کنند ایران است، اضافه کرد: فوتبال با هوادارنش زیبا است و نقش جهان هم با حضور هوادارانی که جو خاصی ایجاد می کنند زیباتر می شود، دوست داشتیم مقابل هواداران سپاهان فردا بازی کنیم، چراکه فوتبال برای هواداران است و نبود تماشاگران به ضرر فوتبال است.
حسینی با اشاره به اینکه هر جا رفتم، کارم را درست انجام داده ام و سعی کردم به فوتبال و جوانان کمک کنم، خاطرنشان کرد: حالا هم خدا را شکر می‌کنم که اینجا هستم. به باشگاهی که هستم متعهدم و قدر باشگاه‌هایم را می‌دانم امیدوارم بتوانیم پیشرفت کنم.
وی تصریح کرد: من سال‌ها در اصفهان هم بازیکن بوده ام و هم مربی؛ اما قدرم را ندانستند، با این حال اصفهان و مردمش را دوست دارم.