هیئت فوتبال استان اصفهان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن: فولاد متفاوت از قبل شده است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهارداشت: ابتدا در ارتباط با تیم فولاد به آنها خوشآمد می گویم دو هفته متوالی در شهر اصفهان حضور داشتند. از لحاظ بازی تیم فولاد در دو هفته اخیر در مقابل استقلال و سپاهان کیفیت متفاوت تری از خود نشان داد. تیم خوبی هستند و می دانیم فردا بازی سختی در مقابل آنها داریم امیدوارم ریتم خوب و متفاوتی را نشان بدهیم. وی افزود: فردا چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداریم ؛ هرچند بر این باور هستیم که همه همانند یک تیم در کنار هم خواهیم بود و همچنین حضور هواداران که امیدوارم بتوانیم خود را برای این بازی مهم آماده کنیم.
سرمربی ذوب آهن در خصوص پیشنهاد سرمربی فولاد در ابتدای فصل گفت: بازهم از باشگاه فولاد خوزستان تشکر می کنم به دلیل انتخاب بنده در آن مقطع، از لحاظ انگیزشی برای من فرقی ندارد و هدف خاص و مشخصی را برای ذوب آهن دنبال می کنم. هر بازی ما هدفمند است و به عنوان سرمربی تیم وظیفه داریم یک مسیری از نظم آرامش و ثبات ذهنی برای بازیکنان ایجاد کنم و به دنبال یک ثبات کیفیتی هم هستم که نیاز به زمان دارم.
وی همچنین در ارتباط با فاصله زیاد بازیهای ذوب آهن خاطرنشان کرد: یکی از ابزار برای نظم کیفی برگزاری منظم مسابقات است، اما براساس قرعه وضعیت ما اینگونه است؛ اما با توجه به اینکه به دنبال همکاری با سازمان لیگ هستیم برای برای مسابقات جام باشگاههای آسیا و بازیهای آسیایی و فیفادی به ناچار اینگونه می شود، ضمن اینکه ما در اصفهان نتوانستیم برای ذوب آهن در اصفهان مسابقه تدارکاتی و دوستانه داشته باشیم که فاصله مسابقات ما را زیاد کرده است.
ربیعی در واکنش به اینکه فولاد تیم خطرناک خوبی در گذشته بوده است، گفت: فولاد امسال هم از نظر کیفیت بازیکنان خوب است، اما بهر جهت گاهی اتفاقی رخ می دهد که آنگونه که شما می خواهید، انجام نشود. بازی بسیار سختی خواهد بود. بله برخی از بازیکنان فولاد شاگرد من بوده اند که بازیکنان خوبی هستند و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.
وی در مورد اینکه آیا تیمش توانسته به خود باوری برسد یا خیر، تاکید کرد: زمان مناسبی برای قضاوت خواستن و رشد باور در تیم ما نیست و نیاز به زمان بیشتری داریم، حداقل باید دو سوم مسابقات لیگ بگذرد تا ببینیم این باور چقدر شده تا در ادامه این ظرفیت را افزایش دهیم، اینکه در طول فصل مبارزه کرده باشند و برای رشد و پیشرفت تیم خود بجنگند.
سرمربی ذوب آهن در خصوص غایبان تیمش در بازی مقابل فولاد اظهارداشت: فردا پوریا آریا کیا و مهرداد رضایی را به دلیل محرومیت و آرش قادری و سبحان خاقانی را با توجه به مصدومیتی که دارند در اختیار نداریم و حبیب فرعباسی هم امروز به دلیل سرماخوردگی در کنار ما نبود. اما مطمئنم فردا با تمرکز بازی می‌کنیم. امیدوارم هر تیمی که زحمت بیشتری بکشد از بازی فردا دست پر بیرون بیاید.
ربیعی در پایان با دعوت از هوادارن ذوب آهن خواست آنها را تنها نگذاشته و در ورزشگاه حضور پیدا کنند.