بازی بزرگ هفته به سود پالایش نفت، تساوی شیرین تر از برد سپهر فولاد/ هفته یازدهم جام نقش جهان رکورد زد

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، پرونده هفته یازدهم لیگ برتر بزرگسالان فوتبال استان «جام نقش جهان» امروز بابرگزاری ۴ دیدار بسته شد.

در نخستین دیدار، تاراز چادگان از ساعت ۱۲ امروز میهمان تیم ماهان نقش جهان بود، این دیدار با نتیجه پرگل ۵ بر یک به سود تیمتاراز به پایان رسید تا چادگانی ها با کسب ۱۹ امتیاز خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

تربیت دیزیچه نیز امروز میزبان پیام نوین اشترجان بود و با نتیجه ۳ بر صفر، این دیدار را به میهمان خود واگذار کرد؛ اشترجانی ها باکسب ۳ امتیاز این دیدار خود را در جدال میان جدولی ها شریک کردند.

مهم ترین دیدار هفته نیز به سود میهمان به پایان رسید؛ جدال ون پارس با پالایش نفتی ها پرگل، فنی و مهیج بود.

بازی مهم هفته با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ به سود پالایش نفت به پایان رسید تا صدر جدول دست خوش تغییرات شود، با این نتیجه پالایشیها سایه به سایه در تعقیب ذوب آهن به دنبال صدرنشینی خواهند بود.

در آخرین دیدار هفته یازدهم، سپهر فولاد میزبان صدرنشین لیگ یعنی تیم ذوب آهن بود؛ سپهر فولاد در چمگردان ترمز صدرنشین راکشید و به تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن دست یافت.

با وجود این تساوی ذوبی ها همچنان با ۲۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی هستند.

نکته قابل توجه این هفته از رقابت های جام نقش جهان، رد و بدل شدن گل های زیاد بود؛ هفته یازدهم جام نقش جهان با رد و بدل شدنگل شاید لقب پرگل ترین هفته جام نقش جهان را به خود اختصاص دهد.

نتایج کامل هفته یازدهم جام نقش جهان به شرح زیر است: