اردلان سرمربی تیم فوتبال سپاهان: سیرجان پرمهره در مقابل تیم جوان آینده دار سپاهان/ گل دوم سیرجان از روی خطایی که سوت زده نشد به دست آمد

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در مقابل شهرداری سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان، اظهارداشت: در ابتدا از تمامی عوامل اجرایی این بازی تشکر می کنم، من فکر می کنم یک راهی را برای بانوان در حال باز کردن هستیم و واقعا جای تقدیر دارد. به بچه های تیم خودم و تیم خوب سیرجان نیز خسته نباشید، می گویم.
وی افزود: امروز نیمه اول بازیکنان ما کمی آشفته بودند و فکر می کنم اسیر جو ونام بزرگ سیرجان بودند، با توجه به بضاعت این تیم و شیرایطی که سیرجان این فصل برای تیم خود به وجود آورده است انتظار می رفت که یک تیم پرقدرت و پرمهره جلوی تیم ما قرار بگیرد. متاسفانه دیر به بازی برگشتیم و البته خوشبختانه توانستیم دقایقی از بازی مدیریت را در دست بگیریم، حتی می توانیم به گل هم برسیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی، بازی تک موقعیت ها بود و تیم سیرجان با توجه به تجربه ای که بازیکنانش داشت از موقعیت ها استفاده کردند. در مقابل بازیکنان ۱۷-۱۶ ساله تیم من و در مجموع میانگین سنی تیم ما که بسیار پایین است.
وی تصریح کرد: ما تیم را با توجه به شرایط ابتدای فصل و سیاست گذاری باشگاه بستیم، برنامه ریزی بلند مدت ۵ ساله ای که برای تیم در نظر گرفتیم بازیکنانی را به میدان فرستادیم که سال گذشته روی سکوی سپاهان بودند و برگ برنده ما استفاده از این بازیکنان بود که در اولین بار نقش جهان بازی کردند.
اردلان در خصوص داوری گفت: گل دوم را از روی خطای واضحی که رخ داد و گرفته نشد در دقیقه ۹۷ دریافت کردیم، تیم ما در شرایط حمله بود و توپ پشت دفاع ما افتاد و موقعیت نصیب آنها شد و در این شرایط ۱ بر صفر با ۲ بر صفر خیلی فرقی برای ما نداشت.
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه توانستم به یکسری از بازیکنان را فرصت بازی کردن بدهم که اولین بازی آنها بود، آنها آینده تیم سپاهان هستند و ما امسال شرایط خاص خودمان را داریم ، امسال نسبت به سالهای گذشته از نظر بودجه و بازیکن به نوعی صرفه جویی شده اما اینها دلیلی بر باخت نیست و به تیم خوب سیرجان و خانم ایراندوست تبریک می گویم.