اولین مقام دکتر تأمین، به دست جوانان بومی استان در ویترین افتخارات این باشگاه

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، هنوز باشگاه دکتر تأمین اولین سال تأسیس خود را پشت سر نگذاشته اما در همین مدت کم این باشگاه با خط مشی حمایت از جوانان بومی استان توانست پرچم فوتبال ساحلی، استان بدون ساحل را بالا نگه دارد.
در کنار حضور تیم بزرگسالان دکتر تأمین در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، این باشگاه موفق شد با تشکیل تیمی کاملا بومی و تکیه بر جوانان مستعد استان به مقام سومی در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی امید کشور دست یابد.
مقامی که بر روی کاغذ و توجه به اسامی دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها، نشان دهنده جنگندگی، تلاش و زحمت بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی این تیم است.
مسیر حرکت دکتر تأمین به سمت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی امید کشور، نه تنها هموار و ساده نبود بلکه رویارویی با قدیمی های فوتبال ساحلی کشور و برتری مقابل آن ها نیز نیازمند شجاعتی بود که جوانان دکتر تأمین رقم زدند؛ در برخی از مصاف ها طعم تلخ شکست و در برخی دیگر از دیدار ها طعم شیرین پیروزی زیر زبان امید های دکتر تأمین نشست.
سرانجام، تیم دکتر تأمین در شامگاه روز جمعه ۱۷ آذر ماه با عبور از سه مرحله دشوار، و تقابل با حدود بیست تیم از سطح کشور روی سکوی سومی این فصل از رقابت ها ایستاد.
سکوی که شاید در سال اول تأسیس و تشکیل تیمی کاملا بومی طعمی شیرین تر از مقام سومی داشته باشد.