ایوب اودیشو سرمربی تیم نیروی هوایی عراق در نشست خبری پس از بازی با سپاهان؛ به هر دری زدیم بسته بود/ کاش در اصفهان بازی می کردیم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ایوب اودیشو، سرمربی تیم نیروی هوایی عراق پس از شکست تیمش در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در مقابل تیم ۹ نفره سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: سپاهان تیم بسیار خوبی است، فکر نمی‌کردیم در این بازی اینقدر فشار روی تیم ما وارد کند. سپس بازی عوض شد و ما به تیم مقابل فشار آوردیم. باید بازی را مساوی می‌کردیم، برای صعود نیاز به امتیاز داشتیم و امیدمان به این امتیاز بود که نشد و فوتبال همین است.
وی خصوص در نحوه زدن ضربات آخر تیمش گفت: برای ضربه‌های نهایی احتیاج به آرامش و تمرکز داشتیم که این آرامش در ما اصلا وجود نداشت. سپاهان به خوبی و گروهی دفاع کرد، ما نیز حملات زیادی داشتیم که با توجه به دفاع خوب سپاهان به گل نرسیدیم.

سرمربی نیروی هوایی عراق در خصوص تاثیر هواداران سپاهان روی تمرکز بازیکنانش خاطرنشان کرد: تماشاگر باشد، یا نباشد ما باید فوتبالمان را بازی می‌کردیم. کاش در اصفهان با سپاهان بازی می‌کردیم و کارمان را انجام می‌دادیم.

اودیشو گفت: مشاهده کردید چقدر حمله کردیم، اما به هر دری زدیم، بسته بود.