هیئت فوتبال استان اصفهان

عارفیان : سیاست هیئت بحث آموزش در همه ارکان فوتبال است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، مهدی عارفیان مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال ویژه گروههای مختلف درگیر مسابقات، گفت: در راستای افزایش سطح کیفی فوتبال استان اصفهان که سیاست اصلی امسال هیئت فوتبال استان است، مباحث مختلفی از جمله؛ مباحث سازماندهی، پزشکیاران، آمبولانس و آموزش سرپرستان و آموزش عوامل برگزاری مسابقات را دنبال می‌کنیم که این موارد سرفصلهای مدنظرمان برای برگزاری دوره های مختلف است.
وی افزود: در این زمینه یک دوره آموزشی برای مدیران اجرایی و ناظران برگزار شد و فردا نیز دوره اصلی آموزش سرپرستان و ناظران مسابقات است. همچنین دوره دانش افزایی سرپرستان تیم های حاضر در فوتبال استان با حضور سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور را خواهیم داشت که در آن مباحث پزشکی، روان شناسی، آمبولانس و حضور پزشکیاران و برگزاری مسابقات توسط اساتید مجرب تدریس خواهد شد.
مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: در کنار بحث دانش افزایی یک دوره دانش افزایی اختصاصی ویژه ناظران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت تئوری و عملی باحضور آقای سهیل مهدی برگزار خواهد شد.
عارفیان با تشکر از ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: ریاست هیئت فوتبال استان تاکید مستمری در بخش آموزش و تمامی ارکان دارند که با جدیت پیگیر آن هستیم.