ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن؛ فعلا زمان فریاد زدن نیست/  جدول در این مقطع از فصل کاذب است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نساجی، اظهار داشت: در زمان مناسبی تیم ما به گل رسید و سپس بازی به حالت تعادل ادامه داشت تا اینکه با یک اشتباه در بازی سازی از عقب گل را دریافت کردیم.
ربیعی با بیان اینکه محمد قریشی آنقدر بازی های خوب برای ذوب آهن انجام داده که این اشتباه او به چشم نمی آید، ادامه داد: نساجی با داشتن مهره های توانمند توانست بازی خوبی از خود ارائه دهد .
وی اضافه کرد:در نیمه دوم بازی هر دو تیم فشارهایی را اعمال کردند و در نهایت با ضدحملات و فضایی که به دست اوردیم به گل برتری رسیدیم.
سرمربی گاندوها عنوان کرد: آنقدر فهم فوتبالی این خطه بالا است که انتظار دارم از مهدی رحمتی سرمربی خود حمایت کنند ، چرا که یکی از بهترین ها در لیگ برتر است و جز مفاخر دروازه بانی بوده است.
به گفته ربیعی صبوری و اعتماد از طرف باشگاه و هواداران باعث می شود در آینده شاهد اتفاقات بهتری توسط مهدی رحمتی در تیم نساجی باشند.
وی در ادامه افزود: از هر دو تیم تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم و فایل این بازی همچون بازی های گذشته بسته می شود و آماده می شویم برای بازی بعدی و تمرینات از فردا آغاز خواهد شد.
ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر داوری این دیدار گفت: در مورد داوری و گروه داوری خسته نباشید، می گویم، در چند صحنه اختلاف نظر دارم که باید فیلم را ببینم البته مواردی که مدنظرم است تاثیرگذار نبوده و سوت ها در میانه میدان بوده است.
وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر چشم انداز وی برای تیم ذوب آهن در انتهای فصل تاکید کرد: واقعا لیگ امسال لیگ بسیار با کیفیتی است و نیازمند دیده شدن است، اگر دوست دارید که فوتبال به سمتی برود که در آن شاهد موفقیت های روزافزون باشد موظف هستیم در تمام ابعاد خودمون را به پیشرفت نزدیک کنیم.
وی تاکید کرد:اگر قرار باشد تیم ذوب آهن حرفه ای عمل کند، نباید در این مقطع از فصل به جدول نگاهی داشته باشد این جدول کاذب است، هدف‌گذاری تا پایان فصل این است که بتوانیم نسبت به فصل قبل ارتقا داشته باشیم این در حالی است که مشکلات و بودجه مشخص است و فعلا زمان فریاد زدن نیست تا به مرور مشکلات حل شود.