کشاورز: فوق العاده بودیم/ جای سرمربی تیم ملی فوتسال خالی بود

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی حساس تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل مس سونگون، اظهارداشت : بازی سخت و خوبی بود که جا دارد از هواداران تشکر کنم که امروز برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند.
با احترامی که برای تیم خوب مس سونگون قائل هستم؛ اما مستحق این پیروزی بودیم.
وی افزود: بسیار خوب و منطقی بازی کردیم وخدا را شکر به پیروزی رسیدیم. هر چند از این نتیجه خوشحال هستیم، اما به جدول و شرایط آن نگاه نمی کنیم. تلاش ما بر این است که هر هفته بهترین نمایش خود را داشته داشته باشیم که امروز بچه ها فوق العاده بازی کردند و این برد را از صمیم قلب به تمام هواداران تقدیم می کنم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تلاش مس برای کاهش اختلاف، خاطرنشان کرد: تیم مس زمانی که عقب افتاد و نمی توانست به دروازه ما حمله کند، پاورپلی کرد و روی چند صحنه غفلتی که داشتیم به آنها موقعیت دادیم و به گل های رسیدند؛ اما در ادامه دوباره به بازی برگشتیم و روی شرایط پاورپلی که آنها داشتند گلزنی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه ای برای گرفتن بازیکن نداریم، چند روزی استراحت خواهیم داشت و برای نیم فصل فکر خواهیم کرد.
کشاورز با فوق العاده خواندن جوستان پیروزی، گفت: فکر می کنم چیزی حدود دو یا سه هزار تماشاگر پشت ورودی سالن پیروزی ماندند. از همه هواداران تشکر می کنم از هواداران سپاهان که برای حمایت آمدند و امروز همه یک تیم واحد بودیم، ازهوادارانی که نتوانستند وارد سالن شوند عذرخواهی می کنم.
سرمربی فوتسال گیتی پسند در ارتباط با صحبتهای شمسایی در خصوص اینکه دو قطبی شدن فوتسال به ضرر تیم ملی است، اظهارداشت: نظر خاصی در ارتباط با صحبتهای ایشان نداریم؛ اما جای ایشان امروز در سالن خالی بود. مهم ترین بازی لیگ در این شرایط نظر شخصی من این است که می بایستی در این سالن حضور داشتند بحثی در مورد تیم ملی ندارم، اما جای سرمربی تیم ملی در سالن خالی بود.