صالحی: قضاوت‌های محمدی در لیگ برتر قابل قبول بوده است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، قضاوت دیدار دو تیم ملوان و استقلال خوزستان امروز بر عهده احمد محمدی داور اصفهانی بود، داوری که در این فصل توانسته قضاوت‌های خوبی را به نمایش بگذارد تا خود را یکی از کاندیداهای قضاوت دربی تهران معرفی کند.
احمد صالحی، رئیس کمیته داوران و کارشناس داوری در گفت وگو با روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص عملکرد احمد محمدی، اظهار داشت: محمدی امروز قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت، همچون بازیهای گذشته در بسیاری از صحنه ها به دلیل جاگیری و نزدیکی به صحنه توانست تصمیم گیری خوبی داشته باشد و در این بازی نیز نمره خوبی می تواند گرفته باشد.
وی افزود: خوشبختانه در فصل جدید محمدی در ۴ قضاوتی که داشته یک روند خوب و قابل قبولی داشته و همین مسأله موجب شده تا یکی از کاندیداهای قضاوت برای بازیهای مهم از جمله دربی تهران باشد.
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص حضور سعید قاسمی در کوبل داوری بازی مهم دو تیم استقلال و تراکتور که فردا شنبه بیست آبان ماه در تهران برگزار می شود، گفت: قاسمی از کمک داوران بین المللی است که در بازیهای داخلی و آسیایی به خوبی و درست پرچم زده است.
صالحی تاکید کرد: کمیته داوران استان اصفهان با حمایت ریاست هیئت دست به جوان‌گرایی زده و با رصد عملکرد تمامی داوران در تمامی رده ها و سطوح لیگ شرایط رشد و پیشرفت آنها در استان و کشور را فراهم کرده است تا روز به روز سهم بیشتری در این بخش از فوتبال کشورمان داشته و در آینده نیز نمایندگان بیشتری در عرصه بین المللی داشته باشیم.