دیدار امام جمعه کاشان با ریاست هیئت فوتبال استان و شهرستان

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، همزمان با سفر علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان به شهرستان کاشان،اعضا هیئت فوتبال استان رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضا هیئت فوتبال شهرستان کاشان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امامجمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام حسینی، در این نشست ضمن مثبت خواندن فعالیت های فوتبالی در شهرستان اظهار داشت: برای همین مسئولین آرزویتوفیق در راه افزایش سطح سرانه ورزشی شهرستان را دارم.

امام جمعه کاشان تشریح کرد: قطعا خداوند متعال همت های بلند را دوست دارد و پشتیبانی خواهد کرد؛ شاید گره های برای افزایشسطح سرانه ورزشی در شهرستان وجود داشته باشد اما باید با تعامل هیئت فوتبال استان و شهرستان با دیگر دستگاه ها دولتی اینموانع برطرف شود، بنده هم قطعا از این رویه حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به حضور مثبت خیرین در ورزش اضافه کرد: باید خیرین شناسایی و هدف از کمک و یا وقف برای این عزیزان تبعین شود؛ورزش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد همچنین باعث سلامتی روح و جسم می شود.

علی طاهری نیز در این نشست ضمن تشریح فعالیت های هیئت فوتبال استان و شهرستان کاشان اظهار داشت: به لطف خداوند امروزساختار اداری هیئت فوتبال کاشان با معرفی اعضا هیئت رئیسه تکمیل و نظامند شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: قطعا سیاست هیئت فوتبال استان حمایت از شهرستان ها بوده، هست و خواهد بود؛امیدواریم با همت اعضا هیئت فوتبال شهرستان شاهد رشد و تحول در کاشان باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان شاهد رشد و توسعه زیر ساخت های فوتبالی در شهرستان کاشان باشیم.

محمدرضا متشکره رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان نیز ضمن تشریح فعالیت حوزه ورزش قهرمانی خواستار توجه مسئولین به تقویتزیرساخت های ورزشی شهرستان شد.