هیئت فوتبال استان اصفهان

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران: ایران یکی از قدرتهای فوتبال ساحلی جهان است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان، در ارتباط با اردوی تیم ملی در تهران گفت: در حال آماده شدن برای جام جهانی هستیم، بعد از مرحله اول اردو که در انزلی، این دومین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی بود که در تهران برگزار شد، در این اردو در کنار تمرینات، اقدامات لازم پزشکی که می بایستی برای فیفا انجام می دادیم، اجرایی شد.
وی افزود: تا اواسط آذرماه دو مرحله دیگر اردوی ما در بوشهر برگزار خواهد شد، بعد از آن قرار است با موافقت صورت گرفته از سوی فدراسیون به تورنمنت چهارجانبه سنگال اعزام شویم که منتظر شرایط سنگال هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: در ادامه یک اردوی بلند مدت در کیش خواهیم داشت که در طی آن بازی دوستانه ای با تیم بلاروس برگزاری می کنیم و سپس مرحله نهایی و ورود به جام جهانی است.
نادری در خصوص شرایط تیم ملی، گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از قدرت های دنیا است. خدا را شکر شرایط  تیم خوب است از جهت اینکه بازیکنان باکیفیت و سطح بالایی داریم، در حال حاضر ۲۰ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند که انتخاب از بین آنها بسیار سخت است؛ چرا که توانمندی بالایی دارند. همان گونه که از اسم جام جهانی مشخص است، تمام تیم ها با تمام توان و بهترین خود در آن ظاهر می شوند. بازیهای ساده نخواهیم داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
وی در مورد پیش بینی وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد: تیم ما و شرایطی که داریم خوب است، تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیریم.
نادری در خصوص نظارت بر مسابقات لیگ امید فوتبال ساحلی نیز گفت: تمام بازیها را زیر نظر داریم و مربیان استعدادیاب تمام بازیکنان و تیمها را رصد می کنند و در تا اگر بازیکن مستعدی را شناسایی کردند در آینده تیم ملی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.