جشنواره گل سپاهان مقابل آلمالیق در لیگ قهرمان آسیا/ سپاهان ایران ۹ – ۰ آلمالیق ازبکستان

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان،‌ تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پیروزی ۹ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
ژوزه مورایس برای این دیدار پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور،‌ محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان را در ترکیب سپاهان قرار داد.
در نیمه نخست سپاهان بازی را طوفانی شروع کرد و خیلی زود توسط فرشاد احمدزاده به گل رسید؛ در ادامه سپاهان یک گل دیگر به ثمر رساند که داور با دخالت VAR گل را مردود اعلام کرد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان مورایس عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشتند و توسط رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد (۲)، محمد قربانی، رامین رضاییان، عیسی آل‌کثیر (۲) و شهریار مغانلو به گل رسیدند؛ به این ترتیب سپاهان با نتیجه ۹ بر صفر آلمالیق را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال سپاهان ایران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است و با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.