طاهری: بخش بانوان برای هیئت استان اهمیت زیادی دارد/ حامی بانوان در شهرستانها هستیم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در جلسه هم‌اندیشی نواب رئیس هیئت های فوتبال شهرستانها با اشاره به اینکه بخش بانوان برای هیئت استان از اهمیت خاصی برخوردار است و همواره حامی ورزش بانوان بوده ایم، گفت: پست نایب رئیسی بانوان شهرستانها از ابتدای سال جاری در ترکیب هیئت رئیسه هیئت های فوتبال شهرستانها جای گرفته است که نشان دهند اهمیت جایگاه بانوان است؛ از نواب رئیس انتظار می رود در شهرستانها مطالبه گری های لازم را انجام دهند.
وی اظهارداشت: برقراری ارتباط توسط اعضا هیئت فوتبال شهرستانها با مسئولین ذی ربط در شهرستانها، به منظور استفاده از ظرفیت ها، می تواند گام موثری در راستای افزایش سطح کیفی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بردارد.
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: سیاست هیئت فوتبال استان تقویت تمامی شهرستانهای استان است؛ همچنین این هیئت حمایت های خود را در حد منطقی و معقول برای شهرستانهای محروم و کم برخوردار ادامه خواهد داد.
وی تصریح کرد: شهرستانهای برخوردار نیر تحت رصد خواهند بود، چرا که فعالیت بانوان برای ما بسیار مهم است و مطالبه گر هستیم.
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد: نواب رئیس بانوان می بایست از تمام ظرفیت و پتانسیل های موجود در شهرستان خود استفاده کنند؛ شرایط ورزش بانوان روز به روز بهتر شده است و امیدوارم با در کنار هم بودن مشکلات را حل کنیم و همگی با همت عالی که داریم بتوانیم به نفع فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گام برداریم.