هیئت فوتبال استان اصفهان

توضیحات عضو کمیته آموزش در خصوص دوره مربیگری B آسیا و تقویم برگزاری کلاس ها در نیم سال دوم

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، امیر اسدی عضو کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص برگزاریدوره مربیگری B آسیا، اظهارداشت: تعداد ۶۳ نفر در سامانه مدیریت هیئت فوتبال استان اصفهان برای کلاس دوره مربیگری B آسیاثبت نام کرده اند. مهمترین آیتم این دوره بحث امتیازگیری برای تکمیل دوره ثبت نام است که بر اساس جدولی که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال طراحی کرده امتیاز این افراد مشخص شده است.

وی افزود: افرادی که امتیاز ۴۵ به بالا گرفته اند هفته آینده پیامی از طریق سامانه پیامکی هیئت فوتبال برای آنها به منظور شرکت درآزمون تئوری و عملی (سلامت جسمی) که توسط مدرس تعیین شده از طرف فدراسیون از آنها گرفته می شود، ارسال خواهد شد.

عضو کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان، تصریح کرد: بعد از این آزمون توسط مدرس دوره ۳۰ نفر(۲۴ نفر اصلی و ۶ نفرذخیره) از واجدین شرایط به هیئت فوتبال استان اصفهان و فدراسیون فوتبال معرفی می شوند و مراحلی بعدی انجام می گیرد. امیدواریم بتوانیم اواخر ماه جاری یا ابتدای آذر ماه این دوره را برگزار کنیم.

وی در ارتباط با تقویم کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان اظهارداشت: تقویم پیشنهادی و مورد نیاز استان را تهیه و به کمیتهآموزش فدراسیون ارسال کرده ایم و فکر می کنم هفته آینده نتیجه آن برای استانها ارسال شود. حدود ۴۳ دوره آموزشی برای کل استاندر موضوعات و سطوح مختلف مربیگری و داوری در رشته های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در نظر گرفته شده است که بعد از تاییدفدراسیون به صورت فراخوان در سایت هیئت گذاشته می شود تا علاقمندان براساس جدول برنامه اقدام به ثبت نام و شرکت در دوره هانمایند.

اسدی همچنین در خصوص ابلاغیه کمیته آموزش در خصوص برگزاری کلاس ها و دوره های دانش افزایی گفت: به منظور یکنواختشدن و قرار گرفتن همه استانها در یک مسیر آموزشی این اقدام صورت گرفته شده است که به اعتقاد بنده کار بسیار خوبی است تاتمامی موارد آموزشی در یک جهت و مسیر درست و قوی قرار بگیرد. کلیه کلاس ها و دوره های آموزشی پیش از برگزاری می بایستی بهتایید کمیته آموزش فدارسیون و هیئت های فوتبال استان برسند.