پیروزی مدعیان در ایستگاه دوازدهم/ گیتی پسند ۳ امتیازی از ساوه برگشت

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور امروز – پنجشنبه یازدهم آبان ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
دو تیم گیتی پسند و شهرداری ساوه در ساوه به مصاف یکدیگر رفتند دیداری که در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان کشاورز به پایان رسید.
کیانوش شیرپور، مهدی کریمی (۲گل ) و بهمن جعفری برای گیتی پسند گلزنی کردند و گل های شهرداری ساوه را سجاد یوسف خواه و رضا بابانظری به ثمر رساندند.
آنا صنعت قم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل کراپ الوند به پیروزی رسید.
هاشم فرج زاده، سوران بالکانه و شهاب بشری دوست بر ای آنا صنعت و محمد یقین لو و سعید ممبینی برای کراپ گلزنی کردند.
ایرالکو اراک با دو گل محمد اسدشیر و علی خلیلوند برای سفیر گفتمان تهران نتیجه را واگذار کردند.
فرش آرا مشهد باگلهای حمید قهرمانی(۲ گل) و حامد عبدالهی با نتیجه ۳ بر ۲ مقاومت البرز را فرو ریخت.رضا پورقلی و سینا هادیان برای مقاومت گل زدند.
مس سونگون جدی ترین رقیب گیتی پسند نیز با نتیجه ۴ بر ۲ دیگر تیم مدعی یعنی گهرزمین سیرجان را شکست داد.
مرتضی عزتی،‌محمد شجری و فرهاد فخیم (۲گل) برای مس و مانی قانع ( ۲ گل) برای گهر زمین سیرجان گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.
فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۳ بر ۲ سن ایچ ساوه را شکست داد، هاشم شیرعلی، پژمان بهادیوند و امین نصرالله زاده برای فولاد و مهدی اسدشیر و مهدی نوروزی برای سن ایچ گل زدند.
پوشاک حافظ ساری در یک بازی پرگل با نتیجه ۸ بر ۴ بازی به پالایش نفت بندرعباس واگذار کرد.
برای پالایش علی جوذری، امیرحسین دهقانی، امیررضا خون جهان(۲ گل)، محمد حسین بازیار، سعید حاجلیری و حسین رحیمی(۲ گل)گلزنی کردند.