هیئت فوتبال استان اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب آهن: مربیان کمی به جوانان اعتماد می کنند/ وضعیت فرعباسی درون دروازه مشخص نیست

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز در جریان رقابت‌های لیگ برتر هفته هشتم اظهارداشت: فوتبال با حضور تماشاگران بدون شک جذاب‌تر خواهد بود و بازیکنان دوست دارند هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و آنها را حمایت کنند.
صادقی در مورد شکست تیم ذوب‌آهن در هفته گذشته توضیح داد: هفته گذشته نیمه نخست عملکرد خوبی را از سوی بازیکنان شاهد نبودیم و نیمه دوم بازی خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ ولی در ضد حمله بازی را از دست دادیم در مجموع این موارد از زیبایی‌های فوتبال است.
وی تأکید کرد: طی هفته گذشته سعی کردیم نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر شناسایی کنیم ، بازیکنان انگیزه بیشتری برای هر دیدار دارند و به تغییرات در تیم امیدوار هستیم، میانگین سنی جوان‌تر و تفکرات جدیدی از لحاظ فنی وارد تیم شده است.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بازی فردا گفت: تیم تراکتور تیم خوب، پرمهره و باانگیزه‌ای است و ما هم تلاش می‌کنیم از موقعیت میزبانی به نحو احسنت استفاده کنیم و هفته‌به‌هفته فوتبال بهتری ارائه دهیم و بازی فردا برای تماشاگران یک بازی جذابی با هیجانی خواهد بود.
وی با بیان اینکه برای بازی فردا در خط دفاع آرش قادری را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت، افزود:در تمرین روز گذشته فرعباسی مصدومیتی داشت که پزشکان برای حضور او در زمین نظر خواهند داشت.
صادقی اضافه کرد: تغییرات، مصدومیت و محرومیت‌ها باعث شد هماهنگی خط دفاع تیم ضعیف‌تر باشد، جوانان خوبی داریم و به‌مرورزمان وضعیت بهتری از آنها می‌بینیم.
وی با بیان اینکه آینده متعلق به جوانان است خاطرنشان کرد: شاید کمتر مربی چنین جسارتی داشته باشد که به بازیکن جوان 19 – 20 ساله فرصت بازی بدهد ولی سرمربی ذوب‌آهن این کار را انجام می دهد.