هیئت فوتبال استان اصفهان

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن؛ فردا یکی از سخت‌ترین روزهای ۱۸ سال مربی‌گری من است

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن شامگاه جمعه( ۲۸ مهرماه ) در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، با ابراز همدردی از اتفاقات اخیر و مظلومیت مردم فلسطین، اظهار داشت: این بازی حال و هوای خاصی برای من دارد که آن را از لحاظ احساسی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ۱۸ سال مربی‌گری‌ام می‌دانم. به مردم رفسنجان مدیون هستم، البته در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم.
وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است که با کادرفنی باتجربه خود نشان داده که فصل گذشته و امسال تیم خوبی بوده است، ما هم با تمرکز به این بازی پا می‌گذاریم .
سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: بازی آسان در لیگ برتر نداریم، به ویژه با وضعیتی که امسال در لیگ ایجاد شده و تعدیل بازیکنان بزرگ، این موضوع به وضوح قابل مشاهده است و می دانیم که فردا بازی خیلی مهمی داریم.
وی تصریح کرد: باید بتوانیم از دل گردنه ها و مسیری که پیش روی ما است به خوبی و تمرکز کامل عبور کنیم و به نتایج پشت سر هم خوب و مطلوبی برسیم.
وی تاکید کرد: در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است. باید نگاه کلان با دورنمای بلند وجود داشته باشد. امیدوارم این اتفاق برای ذوب‌آهن با افتخارات زیادی که دارد بیفتد و مسئولان کلان صنعتی و استانی حمایت لازم را انجام دهند؛ چرا که مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن شایستگی آن را دارند.
ربیعی با تاکید بر حضور و حمایت هواداران در ورزشگاه گفت:  هواداران و مردم ولی نعمت ما هستند و باید آنهارا از خود راضی نگه داریم.در خصوص حضور بانوان نیز نمی دانم موضوع دقیقا چیست، آنچه می خواهیم حضور بانوان است. در شهرهای انزلی، اراک و قزوین این اتفاق رخ داده و امیدوارم این موضوع برای هواداران بانوی ذوب‌آهن و تمام کشور اتفاق بیفتد.