هیئت فوتبال استان اصفهان

اسدی:برگزاری دوره بدنسازی و فوتبال B آسیا از سوی فدراسیون به تعویق افتاد/ درخواست اصفهان برای برگزاری ۶۰ کلاس در نیمه دوم سال

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، امیر اسدی عضوکمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص عدم برگزاری دوره بدنسازی و همچنین دوره مربیگری B فوتبال آسیا که برگزاری آن به تعویق افتاده است، اظهارداشت: بر اساس فراخوان، ثبت نام تمام دوره ها و کلاس ها در سامانه مدیریت هیئت صورت می گیرد و بعد از تکمیل ظرفیت و همچنین انجام تمامی مراحل کلاس ها در زمان خود در شرایط خوب برگزار خواهد شد.اما در خصوص دوره بدنسازی با توجه به تکمیل ظرفیت به دلیل مشکلی که فدراسیون در ارتباط با مدرس دوره داشت مقرر شد این دوره در زمان دیگری برگزار شود.

وی افزود: دوره مربیگری B فوتبال آسیا نیز مراحل ثبت نام انجام شده و تنها مرحله تست آزمون عملی باقیمانده تا بر اساس آن از بین ۴۰ نفر ثبت نامی ۲۴ نفر که این آزمون را با موفقیت پشت سر می گذارند در کلاس شرکت کنند. وی ادامه داد: برگزاری این دوره نیز از سوی فدراسیون به تعویق افتاد، چرا که بخش آموزش فدراسیون اعلام کرد در حال جمع آوری و بررسی عملکرد بخش آموزش هیئت های استانی در شش ماهه اول سال است و بعد این دوره در شش ماهه دوم برگزار شود که نام این دو دوره در تقویم آموزشی شش ماهه دوم هیئت فوتبال ثبت شده است.

عضوکمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه کمیته های آموزش هیئت های استانی زیر مجموعه کمیته آموزش فدراسیون هستند، گفت: تقویم آموزشی استانها برای برگزاری باید به تایید کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برسد. برای شش ماهه دوم سال حدود ۶۰ دوره آموزشی برای رشته های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال از جانب شهرستانها درخواست شده است  که با تایید ریاست هیئت فوتبال استان و همچنین تایید کمیته آموزش فدراسیون با حمایت و پشتیبانی ریاست هیئت در بالاترین سطح خود برگزار خواهد شد.

اسدی با اشاره به برگزاری دوره فوتبال A آسیا در سال گذشته بعد از ۱۲ سال در استان اصفهان، گفت: این مهم با حمایت و پیگیری های ریاست هیئت صورت گرفت و با توجه به رضایت بالای فدراسیون و برگزاری کلاس در استانداردهای خوب امسال نیز به دنبال برگزاری یک دوره دیگر تا پایان سال هستیم، در کنار آن برگزاری دوره فوتبال سطح B آسیا و همچنین سطح ۳ فوتسال آسیا از بالاترین دوره هایی است که تا پایان سال به دنبال برگزاری آن هستیم.

عضو کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به برگزاری تست و همچنین شایسته سالاری در برگزاری دوره های آموزشی اظهارداشت گ: این مسأله موجب شده تا نسل خوب و فنی باکیفیتی از مربیان پرورش پیدا کنند و چشم انداز شناسایی و تربیت نسل تازه بازیکنان روند خوبی به خود بگیرد.