محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن: ۳ امتیاز سنگینی را به خانه می بریم/ اخراج بازیکن ما با نظر داور چهارم بعد از چند دقیقه بود

به گزارش سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، شامگاه (پنجشنبه سیزدهم مهرماه) پس از برتری تیمش مقابل شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی پرچالش و سختی بود و سه امتیاز سنگینی را به خانه می‌بریم.
وی افزود: در رابطه‌ با این دیدار یکی از عوامل تعیین‌کننده در هر دو نیمه وزش باد بود، در نیمه اول باد موافق را داشتیم و مجبور به ارائه مدلی از بازی بودیم که منطبق با این قضیه بود که سلیقه بازی من نبود.
ربیعی اضافه کرد: در نیمه دوم ابتدا بد شروع کردیم، شمس آذر با توجه به جهت وزش بادفشار زیادی را به تیم ما وارد کرد، بعد از آن صحنه ای در بازی رخ داد و بازی با یک یار کمتر و باد مخالف فشار را به تیم ذوب آهن اضافه کرد.
سرمربی تیم ذوب آهن تاکید کرد: به نظرم بازیکنان ذوب آهن توانستند جانانه از اندوخته نیمه نخست خود دفاع کنند،ولی آن چیزی که تعیین کننده به نظر می رسد ریتم بازی و برد بیرون از خانه ذوب آهن بود.
وی خاطر نشان کرد: تیم شمس آذر سال نخستی است که به لیگ برتر آمده است، من در رفسنجان چنین تجربه ای را داشته ام، سال اول سال پرمخاطره ای است و تیم در سال های بعد شخصیت بهتری خواهد داشت.
ربیعی در مورد عملکرد ذوب آهن در این فصل عنوان کرد: ذوب آهن شخصیتی را پیدا کرده که از ۴ بازی بیرون خانه ۱۰ امتیاز گرفته شد که بسیار خوب است.
ربیعی در رابطه با داوری گفت: از دقیقه ۵۰ به بعد با اخراج بازیکن ذوب آهن ۱۰ نفره شده ایم ، نه با نظر داور، نه نظر کمک داور؛ بلکه بعد از ۳ دقیقه داور چهارم نظر داد و بازیکن ذوب آهن اخراج شد .
او تاکید کرد: در رابطه با اشتباه داوری نمیتوانم نظری بدهم .
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: مدل بازی ما این نبود و تنها چیزی که منو راضی میکند کسب سه امتیاز است.
ربیعی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر تحلیل عملکرد سرمربی تیم ملی امید گفت: ما نمی توانیم قضاوتی نسبت به این عملکرد داشته باشیم تا وقتی که همه جوانب را ندیده باشیم من تنها می توانم به سرمربی تیم ملی امید در صورت درخواست همفکری برسانم.